رئيس کل دادگستري استان:

حل مشکلات واحدهای تولیدی آذربایجان غربی اولویت نخست بانک‌‎ها باشد

حل مشکلات واحدهای تولیدی آذربایجان غربی اولویت نخست بانک‌‎ها باشد

گروه خبر: رئیس کل دادگستری آذربایجان_غربی با بیان اینکه حل مشکلات واحدهای تولیدی آذربایجان¬غربی اولویت نخست بانک‌‎ها باشد گفت: هدف اساسی شورای اقتصاد مقاومتی رفع موانع واحدهای تولیدی و مشکلات مالی آن هاست. علی اکبر گروسی در نهمین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در آذربایجان_غربی اظهار داشت: اجرای این سیاست‌ها باید به رونق کسب‌وکار و خارج شدن از رکود در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی بیانجامد.
وی تصریح کرد: بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید هدف اساسی از تشکیل جلسات شورای اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی است.
گروسی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی منبع رفع نیازهای مردم در بخش‌های گوناگون است افزود: بانک‌ها باید با ملاحظه وضع اقتصادی جامعه به ادامه فعالیت واحدهای اقتصادی که با مشکلات مالی روبرو هستند،کمک کنند و برخوردهای سخت حقوقی و قضایی اولویت اول‌شان نباشد بلکه باید کمک کنند تا چرخ اقتصاد واحدهای تولیدی بهتر بچرخد تا هم به تولید داخل کمک شود و هم رونق اشتغال و کسب‌وکار اتفاق بیافتد.
وی درباره سیاست‌های شورای اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: از بانک‌ها درخواست می‌شود همزمان با تخصیص تسهیلات برای واحدهای تولیدی برای پرداخت بدهی‌ها بین مطالبات خود و تسهیل در بدهی‌های واحدهای تولیدی هماهنگی ایجاد کنند.گروسی با اشاره به اینکه حفظ چرخه تولید در استان آذربایجان غربی بسیار مهم است افزود: نباید اجازه دهیم تولیدات استان کاهش پیدا کرده و ضرری به واحدهای تولید وارد شود و در همین راستا از مدیران اجرایی استان و بانک‌ها می خواهیم به صورت جدی و عملیاتی در جهت رفع مشکلات مالی تدبیری بیاندیشند و در کنار تولید کنندگان و سرمایه گذاران باشند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از تسنیم ، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: از مدیران واحدهای تولیدی هم می‌خواهیم مسائل را به طور شفاف و روشن بیان کنند تا بر اساس آن تصمیمات درستی در سیستم قضایی و دولتی گرفته شود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵ ق.ظ

دیدگاه


نُه − = 2