حقیقت یابی یا آرتیست بازی

حقیقت یابی یا آرتیست بازی

دکتر یوسف بیداردل
گروه اجتماعی: متاسفانه همزمان با رشد دنیای مجازی و دسترسی عموم مردم به آن ، برخی از گروهها ، مسئولان ، نمایندگان ، افراد و … گاها راه ناصواب پیش گرفته و به بهانه آگاهی دادن به مردم و عمل به کلیشه ” دانستن حق مردم است ”
با آبروی دیگران بازی میکنند? همگان میدانند که طرح برخی مسائل و زدن انگ “جرم ” به شیوه های مختلف بر علیه شخصیتهای حقیقی و حقوقی جز ” اتهام ” و تهمت هیچ حقیقتی را روشن نمیکند? اگر شخصی یا گروهی یا جناحی قصد دارد در جهت منافع ملی و در قالب قوانین دینی پیگیر موضوع یا مشکلی باشد لازم نیست که قبل از آشکار شدن زوایای حقوقی آن با شان و منزلت افراد یا گروههای هدف بازی کرده و خود را در مقابل افکار عمومی بزرگ کند!? متاسفانه دیده میشود که برخی ها فقط در دنیای رسانه ای دوست دارند آرتیست بازی کنند و خودشان را قبل از آشکار شدن پایه و اساس اتهامات ، قهرمان نشان دهند?
امروزه اتهام زنی علیه مقامات و شخصیتهای اجرایی، قضایی و قانونی از جمله بازیهای سیاسی و صد البته آرتیست بازانه برخیها در دنیای اخبار و رسانه و ??? فقط جهت جلب آرای مثبت افکار عمومی است?اگر کسی دنبال کشف حقایق و افشای ظلمی در حیطه حقوقی افراد و مقامات و ??? هست ، میتواند بدون ایجاد جنجال و عوام فریبی و رفتارهای پوپولیستی پیگیر مسائل باشد و صد البته بعد از کشف حقیقت اون افتخار رو به نام مبارک خود ثبت کند? احتمال فساد و وقوع جرم در بخشهای مختلف اجرایی و قضایی و قانونگذاری کشور وجود دارد? در چند سال اخیر شاهد اخبار و اطلاعات بیشماری در این خصوص بودیم?
اما جنجال آفرینی و سیاسی کردن پیگیری همین امور شاید باعت مسکوت ماندن افشای حقیقت شود!!!
چرا این موضوع و رفتار غیر اخلاقی در کشور ما رفته رفته گسترش میابد؟ چرا با شان و اعتبار منصبهای قانونی و افراد براحتی بازی میشود ؟ مگر چه سودی دارد؟ مگر جز تضعیف چهارچوب اعتماد ملی و وحدت جامعه فایده ای دارد؟براستی برای ما کدام اهمیت دارد؟ رضای خدا یا بزرگ شدن در چشم مردم؟چرا بخاطر مال دنیا چه مادی چه معنوی دوست داریم همدیگر را نابود کنیم؟
اگر رضای خدا را در نظر بگیریم باز میتوانیم قبل از صدور حکم محکومیت با آبروی شخص یا مقامی بازی کنیم؟ بیایید جلوی آرتیست بازیها را با تشویق نکردن و عدم انتشار موضوعات بگیریم، که این رفتار نمونه رفتار دینی در مقابل همدیگر است?عدم رعایت موضوع مطروحه جز ضربه زدن به وحدت و امنیت ملی هیچ سودی ندارد?.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


+ 5 = ده