نماينده مردم سلماس در مجلس:

حقوق ۳ ماه معلمان حق‌التدریس پرداخت نشده است

حقوق ۳ ماه معلمان حق‌التدریس پرداخت نشده است

گروه خبر: نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: علیرغم تأکید قانون بودجه سال ۹۶ پرداخت حقوق معلمان حق‌التدریس ۳ ماه به تأخیر افتاده است. شهروز برزگر کلشانی در نشست مجلس شورای اسلامی در تذکر به دولت اظهار داشت: در مرز کوزه‌رش سلماس با ترکیه امکان ایجاد مرز رسمی وجود دارد و اراده دو کشور نیز محقق شده که باید سرعت بیشتری یابد.
وی با بیان اینکه وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در خصوص تکمیل آبیاری قطره‌ای و سد دیرعلی سلماس باید اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: هیأت دولت باید توجه داشته باشد که طرح هادی در روستاهای سلماس به کندی پیش می رود و اکثر دهیاران و پیمانکاران بدهکار هستند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص واگذاری انشعاب آب برق و گاز در سلماس مشکل داریم و در این زمینه به وزارت نیرو و وزارت نفت تذکر می‌دهم، گفت: در آب شرب روستایی نیز مشکل داریم که به مساعدت بیشتر مسئولان نیاز داریم.برزگر کلشانی متذکر شد: به وزارت راه و شهرسازی تذکر می‌دهم که در حفر تونل مسیر گردنه سلماس – ارومیه سرعت بیشتری یابد زیرا بیشترین تلفات را در این منطقه داشته‌ایم.وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش افزود: چرا حقوق معلمان حق‌التدریس که بر اساس قانون بودجه سال ۹۶ قرار شد ماهانه پرداخت شود ۳ ماه است که پرداخت نشده است و انتظار داریم که در کمیته تدوین آیین‌نامه داخلی دولت شرط آزمون برای برای آزمون‌ داده‌هایی که حدود ۱۰ سال است تدریس می‌کنند، حذف شود.
به گزارش آرازآذرزبایجان به نقل از آنا، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر گفت: برای تجدیدنظر در خصوص جریمه‌های کمرشکن چاه‌های غیرمجاز فکری شود، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص واردات سیب تذکر می‌دهیم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۵ ق.ظ

دیدگاه


شش × = 18