نماينده مردم اروميه در مجلس :

حقوق یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ظلم به جامعه کارگری است

حقوق یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ظلم به جامعه کارگری است

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم فشارهای که فراکسیون کارگری در جهت افزایش حقوق کارگران داشت حقوق کارگران کمتر از مبلغ یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان مصوب شد و با این روال خانواده کارگران دوباره زیر خط فقر قرار خواهد گرفت و این به منزله ظلم آشکار به جامعه کارگران است.
نادر قاضی پور در گفت وگو با آراز آذربایجان با اشاره به تلاش های فراکسیون فراکسیون کارگری مجلس در طول سه ماه گذشته جلسات متعددی در رابطه با حقوق کارگران در سال ۹۶ برگزار کرده است.
وی ادامه داد: این فراکسیون تذکرات کتبی و شفاهی در خصوص تعیین دو سقف برای معافیت مالیاتی برای کارمندان دولت و کارگران داده است.نماینده مردم ارومیه ر مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خانواده ای چهارنفرمبلغ ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دریافت کنند زندگی بخورونمیری برخوردار می شوند در این میان دریافت حقوق ۸۰۰ هزار تومان ظلم به کارگران است.
این مسئول افزود: متاسفانه براساس مصوبه مجلس در سال آینده کارکنان دولت با حقوق زیر ۲میلیون تومان و سایرین با حقوق زیر ۱٫۵میلیون تومان، از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.
قاضی پور ادامه داد: علی‌رغم فشارهای که فراکسیون کارگری در جهت افزایش حقوق کارگران داشت حقوق کارگران کمتر از مبلغ یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان مصوب شد و با این روال خانواده کارگران دوباره زیر خط فقر قرار خواهد گرفت و این به منزله ظلم دیگری به جامعه کارگران است.
وی با اشاره به ظلم به قشر آسیب‌پذیر جامعه، گفت: با توجه به اینکه با افزایش ۲۰۰ برابری هزینه کرد خدمات آب، برق، گاز و تلفن مواجه هستیم قشر کارگری مشکلات جدی مواجه خواهد شد.نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دریافت حقوق های ناچیز قشر آسیب‌پذیر و کارگران سبب افزایش آسیب‌های اجتماعی و روحی و روانی برای جامعه کارگران خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


دو − 1 =