حفظ وحدت و همدلی تضمین کننده امنیت کشور است

حفظ وحدت و همدلی تضمین کننده امنیت کشور است

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در برابر دشمنان مقتدرانه ایستاده اند و با حفظ وحدت و همدلی امنیت کشورمان را تضمین می کنند.
هادی بهادری درخصوص حوادث تروریستی اخیر تهران اظهار داشت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنان تلاش‌ بسیاری کردند تا از طریق اقدامات و عملیات‌های تروریستی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد نمایند، اما با توجه به بیداری ملت ایران تاکنون هیچ یک از این اقدامات به نتیجه نرسیده است.
وی با بیان اینکه جنایات و حملات تروریستی دشمنان برای ملت ایران تازگی ندارد افزود: اما ملت ایران همیشه و در همه صحنه های حساس انقلاب با شجاعت و مقاومت مثال زدنی در برابر دشمنان ایستاده و نشان دادند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند .
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی به بازماندگان و خانواده های شهدا تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: امیدواریم توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشیم.
به گفته بهادری ملت ایران از مردم گرفته تا مسولان و نیروهای امنیتی همه در برابر دشمنان مقتدرانه ایستاده و با حفظ وحدت و همدلی امنیت کشورمان را تضمین می کنند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از راه دانا؛ وی اظهار داشت: بنابراین دشمنان بدانند این اقدامات تروریستی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب ترقه بازی بیش نبود هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.
رسول خضری، نماینده پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در محور مقاومت دارد و در سوریه و عراق با تررویست‌ها مبارزه می‌کند و در این زمینه بسیار موفق بوده است و دلیل دشمنی حامیان داعش یعنی آمریکا و عربستان با ایران مبارزه ایران با تروریست‌ها است و دشمنان جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی جنگی علیه ایران تحمیل کردند و همزمان با آن عملیات تروریستی نیز مرتکب شدند و امروزه شاهد این هستیم که از تروریست‌ها حمایت می‌کنند تا علیه ایران عملیاتی را مرتکب شوند.
وی افزود: آمریکا و عربستان با تروریست‌ها عهد بستند که درصورت انجام عملیات تروریستی در ایران به طور دائم از آنها حمایت خواهند کرد و ما می‌بینیم که تروریست‌ها برای انجام این عملیات تمام تلاششان را کردند اما این عملیات در عزم و اراده ملت ایران در مبارزه با تروریست‌ها تأثیری نخواهد گذاشت و حضور ایران در سوریه و عراق برای مبارزه با تروریست برای ایجاد امنیت و ثبات در تمام منطقه است و تروریست‌ها نام اسلام را به کار می‌گیرند در حالی که آنها دشمنان امت اسلامی و مزدوران صهیونیست‌ها، مستکبران آل سعود هستند. آیا تاکنون دیده‌اید که داعش حتی یک گلوله سمت رژیم صهیونیستی شلیک کند؟ این امر نشان می‌دهد که چه کسانی از گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کنند.
وی در پایان گفت: این گروهک میان سنی‌ها و شیعیان تفاوتی قائل نیست و هدف آن تنها خونریزی مردم بی‌گناه و ایجاد تفرقه میان مسلمانان است اما سرنوشت این گروهک شکست و نابودی خواهد بود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۴ ق.ظ

دیدگاه


نُه × = 54