نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:

حفظ ارزش پول ملی مدنظر دولتمردان باشد

حفظ ارزش  پول ملی  مدنظر  دولتمردان باشد

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حفظ ارزش پول ملی باید مدنظر دولتمردان باشد، گفت: بانک مرکزی باید در راستای تثبیت و کاهش قیمت ارز تلاش کرده و از سوی دیگر به حفظ ارزش پول ملی توجه جدی داشته باشد.
به گزارش آراز آذربایجان،سید سلمان ذاکر، اظهار داشت:در این بخش راهکارهای اقتصادی زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.
وی با اشاره به تورم برخی از کالاهای اساسی مردم در پی افزایش قیمت دلار بیان کرد: دولت می تواند درباره ۲۰ قلم کالای اساسی مردم که به دلار وابسته است، ارز لازم را مدنظر قرار داده تا معیشت مردم به خطر نیفتاد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تا دلار به همه بخش های اقتصادی کشور اثر بگذارد، بیان کرد: بدون شک اینگونه حرکت نرخ دلار می تواند ارزش پول ملی را تضعیف کند که باید جلوی این فرآیند گرفته شود.ذاکر با بیان اینکه باید به مباحث تهاتری در ارتباطات تجاری توجه داشته باشیم، گفت: باید در ارتباطات تجاری به جایگزین های پول توجه کنیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی باید از فرآیندهایی که همچون پول تاثیر گذار است برای مراودات تجاری استفاده کنیم، اظهار کرد: در این شرایط مردم و تولیدکنندگان تعاملات تجاری خود را چند وجهی انجام خواهند داد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: بانک مرکزی باید در راستای تثبیت و کاهش قیمت ارز تلاش کرده و از سوی دیگر به حفظ ارزش پول ملی توجه جدی داشته باشد./

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


هفت + 2 =