حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مبنای عقلی و شرعی دارد

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مبنای عقلی و شرعی دارد

آرازآذربایجان- نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، مبنای عقلی و شرعی دارد و همه مردم باید در این اجتماع عظیم حضور داشته باشند.
آیت‌الله عسگر دیرباز افزود: با توجه به حوادث اخیر، دشمنان ملت و کشور سعی در سوء استفاده از این حوادث دارند که برای مقابله با توطئه آنان، مشارکت مردم در راهپیمایی امسال با وجود تمام مشکلات بسیار ضروری است.
وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه علیه کشورمان با هدف واهی به عقب راندن ملت مسلمان ایران از آرمان های خود، اضافه کرد: دشمنان تصور می‌کنند که این فشارها به تدریج اثر کرده و ملت ایران را از همراهی با نظام و انقلاب بازخواهد داشت بنابراین درچنین شرایطی حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب را به رخ جهانیان خواهد کشید.
وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم ایران ثابت خواهد کرد که مردم با وجود تمام مشکلات و گلایه‌ها همچنان مدافع انقلاب بوده و به عهد و پیمان خود با امام‌ راحل و شهدا پایبند هستند.
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری به رخ کشیدن میزان پشتیبانی ملت ایران از نظام و انقلاب را مهمترین ویژگی راهپیمایی امسال برشمرد و بیان کرد: شکوه حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن باعث خواهد شد که مسوولان نظام در مجامع بین‌المللی با اقتدار بیشتری ظاهر شده و اهداف انقلاب را پیش ببرند.
همه ساله در ۲۲ بهمن و مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی در مناطق مختلف کشور از جمله ارومیه و دیگر شهرهای ۴۶ گانه آذربایجان‌غربی و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت این استان برگزار می‌شود.
امسال چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفته می‌شود و مردم غیور این استان مرزی اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش‌آموز و طلبه فردا، سه‌شنبه در میعادگاه عاشقان مکتب امام خمینی(ره) گردهم می‌آیند تا یکبار دیگر اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان بکشند.
مرزدارانی که بیش از چهار دهه با اقتدار از مرزهای سرزمین آبا و اجدادی خود محافظت کرده‌اند، فردا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی، وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان می‌دهند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۰ ب.ظ

دیدگاه


دو − = 0