نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان غربي:

حضور پررنگ مردم در انتخابات یاس دشمنان را فراهم کرد

حضور پررنگ مردم در انتخابات یاس دشمنان را فراهم کرد

گروه خبر:نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان_غربی گفت: حضور گسترده در انتخابات یک بار دیگر سبب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام شده و صفحه‌ای زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد.
به گزارش آرازآذربایجان، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) یکی از نمادهای رحمت الهی و شافع روز جزا است.
وی با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات، افزود: با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، حادثه و افتخار عظیمی در کشورشکل‌گرفت ، مردم ایران بصیرت خود را از دست نداده و از منویات امام خامنه‌ای تبعیت می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضور گسترده در انتخابات یک بار دیگر سبب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام شده و صفحه‌ای زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد.وی از کاندیداها و طرفداران آنان که ادب و احترام اسلامی را رعایت کردند تقدیر و تشکر کرد.این مسئول با اشاره به بداخلاقی برخی از کاندیداها در دوران تبلیغ، گفت: اجازه نهادینه شدن بداخلاقی‌ها و رفتارهای ناشایست از سوی نامزدهای انتخاباتی یا هر مسئول دیگری را در آذربایجان غربی نمی‌دهیم و با کسانی که شان و حرمت مردم و تقیدات دینی را حفظ نکنند به شدت برخورد شده و مسئولان مربوط باید پیگیر این گونه مسائل باشند.
وی تاکید کرد: برای به دست آوردن یک مقام و کرسی قرار نیست کسی از ارزش‌ها عدول کرده و همه چیز را زیر پا بگذارد، خداوند منان در قرآن کریم محترمانه حرف می‌زند و به این شیوه بندگان خود می‌آموزد که چگونه باید با یکدیگر محترمانه حرف بزنند.
قریشی با تاکید بر انتخاب افراد شایسته و اصلح افزود: اگر فرد بی‌ادبی در این جامعه به پست و مقام قانونگذاری برسد، تاثیر منفی بر اخلاق مردم گذاشته به ویژه در تربیت کودکان خود به مشکل برمی‌خوریم، چرا که چنین افرادی خود را در جامعه به عنوان الگو معرفی می‌کنند.
وی به برگزاری جشن نیکوکاری اشاره و اظهار کرد: در این ایام که به عید نوروز نزدیک می‌شویم نباید فقرا را از یاد برده و با شرکت در جشن نیکوکاری حداقل کمکی که از دست‌تان ساخته است، جهت خوشحالی دل فقرا و شاد کردن آنان در این ایام اقدام کنید.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


7 − یک =