حضور خبرنگاران در جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه بلامانع است

حضور خبرنگاران در جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه بلامانع است

آراز آذربایجان، رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای حمایت از شفافیت، جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه علنی است و حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ بلامانع است و ایشان می‌توانند در این جلسات حاضر باشند.
نقی کریمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: فقط در مواقع استثنا، آن هم با رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر، برخی جلسات می‌تواند از حالت علنی خارج شود که آن نیز از طریق روابط عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.
وی ادامه داد: در راستای ایجاد یک اتاق شیشه‌ای و شفافیت در عملکرد شورای اسلامی شهر ارومیه، دوربین‌های صحن علنی شورا باید سریعا راه اندازی و جلسات صحن علنی به صورت زنده در فضای مجازی پخش شود.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به برخی حوادث رخ داده در مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: مردم اعتماد خود به شورای شهر را از دست داده‌اند که این روند باید با خدمت صادقانه اعضای شورای اسلامی شهر تغییر یابد.
کریمی وضعیت شهرداری ارومیه را فوق بحرانی اعلام کرد و گفت: اگر شهردار و مجموعه همکارانش تلاش و همدلی لازم برای مدیریت مشکلات را نداشتند، قطع یقین وضعیت اسفناکی بر مجموعه مدیریت شهری حاکم خواهد شد.
وی اتمام کمربندی دوم ارومیه را اولویت‌های مدیریت شهری دانست و یادآور شد: دولت اقدامات مناسبی برای حمایت از اتمام این طرح اجرایی کرده و نمایندگان مجلس نیز در همین رابطه همدلی لازم را دارند و پیگیر جزییات عملیات اجرایی طرح هستند.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان ضرورت ارسال لیست پروژه‌های اولویت دار مدیریت شهری به شورای شهر، تاکید کرد: با توجه به محدود بودن منابع درآمدی، بدیهی است که به تمامی پروژه های تعیین شده نمی‌توان به طور همزمان پرداخت.
طی هفته جاری پنج عضو علی البدل شورای اسلامی شهر ارومیه جانشین اعضای تعلیقی شدند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰ ق.ظ

دیدگاه


نُه + 6 =