نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

حضور بی سابقه مردم آذربایجان غربی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستودنی است

حضور بی سابقه مردم آذربایجان غربی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستودنی است

آراز آذربایجان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پیامی از حضور تماشایی ملت انقلابی و شهید پرور استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در پیامی آورده است: حضور بی سابقه مردم آذربایجان غربی همچون سایر استان های ایران با آمیختگی قومی و مذهبی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستودنی است.
وی ادامه داده است: اینجانب ضمن قدردانی از شما ملت قهرمان، مسئولان را به خدمتگزاری بیشتر دعوت کرده و عرض می کنم که به فرموده رهبر معظم انقلاب باید بکوشیم از مردم عقب نمانیم و با روحیه انقلابی و جهادی نقصان ها را برطرف کنیم.
امام جمعه ارومیه اظهار کرده است: مردم آذربایجان غربی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دادند که باید ایستاد و پای درخت تناور انقلاب جان نثاری کرد تا تاریخ به قضاوت بنشیند و نظاره گر مردان و زنان دلیری باشد که عهد خود را نشکسته اند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزوده است: قدم هایی، با وجود فشارهای اقتصادی و نارسایی های موجود در رکاب ولی امر مسلمین جهان پای در عرصه گذاشتند تا انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.
در ادامه این پیام آمده است: آفرین بر ملت راست قامتی که با حضور باشکوه خود اتفاق دیگری بر دفتر تاریخ انقلاب رقم زدند که برکات آن بر سر ملت غیور ایران نازل خواهد شد.
امام جمعه ارومیه اظهار کرده است: بیست و دوم بهمنی تماشایی، با ندای رهبر فرزانه انقلاب و نقش آفرینی شما نیک اندیشان ترسیم شد تا آذین بخش دلهای انقلابی امت اسلامی باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرده است: دوباره غنچه های بصیرت و ایستادگی با گشایش خود زیبایی دل انگیز و وصف ناپذیری بر جامعه بخشید تا دوستان امیدوار و دشمنان مایوس تر شوند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۹ ق.ظ

دیدگاه


دو × 4 =