نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

حضور آگاهانه و قانون محور وظیفه مردم در انتخابات آتی است

حضور آگاهانه و قانون محور وظیفه مردم در انتخابات آتی است

گروه خبر:نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور پرشور، آگاهانه و قانون محور در راستای نقش برآب کردن توطئه های دشمنان نظام اسلامی وظیفه مردم در انتخابات آتی است.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: موضوع انتخابات اصل مهمی است که همواره دشمنان در حال رصد آن هستند تا ضربه ای را از این طریق به کشور وارد کنند.
وی اضافه کرد: دنیا به این انتخابات چشم طمع دوخته است و با نقشه های متعدد تلاش دارد تا این انتخابات به خوبی برگزار نشود ولی مردم باید هوشیار و اهل بصیرت باشند و طعمه نقشه های دشمنان نشوند.
وی ادامه داد: باید بدانیم که آمریکا و عوامل استکبار در طول چندین دهه ثابت کرده است که دشمن ملت مسلمان جمهوری اسلامی ایران است و همواره سعی داشته مانعی بر سر پیشرفت ملت ایران باشد که در انتخابات نیز چنین بوده است.
وی افزود: کاندیداها و هواداران آنها نیز باید دقت کنند که رد صلاحیت شدن در این انتخابات به معنای نداشتن شاخصه های صلاحیتی برای ریاست جمهوری است و شاید آن فرد در سایر رشته ها متخصص باشد، پس نباید در اثر رد صلاحیت ناراحت شوند و در سایر قسمت ها به مردم خدمت کنند و شکر گذار خداوند متعال باشند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: اگر فرد ریاست طلب، قدرت طلب و فرصت طلب باشد در جریان این انتخابات ایجاد تشویش می‌کند که این امر در آموزه های اسلامی نیز نهی شده است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه باید افراد اصلح انتخاب شوند، گفت: هوشیاری مردم در انتخابات یک اصل اساسی است و همه شهروندان باید با دقت و آگاهی، افرادی را انتخاب کنند که در خدمت به نظام و ملت تلاش می کنند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازایرنا، نماز جمعه این هفته به امامت سید مهدی قریشی و با حضور خیل عظیم مردم مومن و نمازگزار شهرستان ارومیه در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۲ ق.ظ

دیدگاه


هشت + 3 =