مدير تعاون روستايي آذربايجان غربي اعلام کرد

حذف واسطه و دلالان از مزایای خرید توافقی و تضمینی

حذف واسطه و دلالان از مزایای خرید توافقی و تضمینی

گروه خبر: مدیر تعاون روستایی آذربایجان_غربی گفت: حذف واسطه و دلالان می‌تواند از مزایای عمده خرید توافقی و تضمینی باشد.
Tweet علی شایان‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان با تاکید بر حمایت از حقوق تولیدکنندگان اظهار داشت: حمایت از حقوق تولیدکنندگان مهم‌ترین وظیفه نظام صنفی است.
وی با اشاره به مزایای خرید تضمینی و توافقی تصریح کرد: از مزایای خرید تضمینی و توافقی برای کشاورزان و خریداران می‌تواند افزایش کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از تولیدکننده بخش کشاورزی و مصرف کننده باشد.
شایان‌مهر خاطرنشان کرد: خرید توافقی و تضمینی محصولات تولیدی می‌تواند عاملی برای حذف واسطه‌ها و دلالان و برگشت سود واسطه‌گری به خود کشاورزان و خریداران باشد.مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی اظهار داشت: محصولاتی که به صورت تضمینی خریداری می‌شوند محصولاتی اعم از گندم جو، ذرت دانه‌ای و دانه‌های روغنی اعم از کلزا آفتابگردان و گلرنگ هستند.
وی با اشاره به انواع محصولاتی که به صورت توافقی خریداری می‌شوند، اعلام کرد: محصولاتی که به صورت توافقی خریداری می‌شوند، تمام محصولات کشاورزی تولیدی استان را شامل می‌شود.شایان‌مهر خاطرنشان کرد: عمده محصولات گوجه فرنگی، هندوانه، سیب درختی و زیر درختی، ذرت دانه‌ای علوفه، پیاز سیب زمینی هویج، خربزه، گلابی و انگور و سایر محصولات تولیدی استان به صورت توافقی خریداری می‌شوند.وی اعلام کرد: خرید تضمینی محصولات به صورت فصلی اعلام می‌شود که با پایان هر دوره مراکز خرید تعطیل می‌شوند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۴:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


1 + دو =