حجاج آذربایجان غربی از پنجشنبه به آذربایجان غربی بازمی گردند

حجاج آذربایجان غربی از پنجشنبه به آذربایجان غربی بازمی گردند

آرازآذربایجان- مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی با اشاره به اینکه عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام به استان از فردا /پنجشنبه/ آغاز می شود، گفت: ۱۰ پرواز بازگشت برای بازگشت این حجاج در نظر گرفته شده است.
کمال پرهیزگار افزود: حجاج شهرستان های مختلف آذربایجان غربی پس از ورود به ارومیه و انجام عملیات ترخیص، در اختیار خانواده های خود قرار می گیرند.
وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۰ پرواز برای بازگشت زائران سرزمین وحی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: حجاج بیت الله الحرام با سه پرواز در هرکدام از روزهای هشتم و نهم و ۲ پرواز در هرکدام از روزهای هشتم و نهم شهریور ماه جاری وارد فرودگاه ارومیه می شوند.
وی ادامه داد: به منظور ایجاد سهولت در خروج حجاج از فرودگاه، تسریع در رفت و آمد مسافران پروازهای داخلی و ایجاد نشدن راه بندان در مسیر های تردد به فرودگاه ارومیه همکاری شهروندان ضروری است.
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: ۲ خودرو از خانواده هرکدام از حجاج به داخل فرودگاه راه داده می شود و از شهروندان درخواست می کنیم که از تجمع در مسیرهای تردد فرودگاه پرهیز کنند.
پرهیزگار از استقبال کنندگان خواست پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن ۱۹۹ و شماره تلفن های ۹-۳۲۷۷۷۷۶۶ تماس گرفته یا با مراجعه به سایت فرودگاه ارومیه به نشانی http://urmia.airport.ir از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.
اعزام زائران سرزمین وحی از آذربایجان غربی، بین روزهای هشتم تا یازدهم مردادماه گذشته انجام شد.
در موسم حج امسال ۲ هزار و ۹۴۹ نفر از این استان به سرزمین وحی مشرف شدند.
همه ساله موسم حج در ماه ذیحجه انجام شده و میلیون ها زائر از کشورهای مختلف دنیا برای انجام حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸ ق.ظ

دیدگاه


× هشت = 64