نماينده مردم مياندوآب در مجلس :

حاکمیت باید برای تسهیل در معاش مردم برنامه ریزی کند

حاکمیت باید برای تسهیل در معاش مردم  برنامه ریزی کند

گروه خبر: نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه فائق آمدن بر گرانی ها راحت نیست گفت: حاکمیت باید برای کنترل قیمت ها و تسهیل در معاش مردم برنامه ریزی کند.
به گزارش آرازآذربایجان ، جهانبخش محبی نیا ، با اشاره به تکمیل کابینه اقتصادی به اولویت های وزرا اشاره کرد و گفت: وزرای معرفی شده برای وزارتخانه های اقتصادی برنامه های سنگینی ارائه کرده اند و مجلس به همین برنامه ها رای داده است و انتظار داریم با پیاده کردن بخشی از برنامه ها مشکلات بر طرف شود.
عضو هایت رییسه کمسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس تاکید کرد: باید در زمینه اقتصاد ملی، حمل و نقل، شهرسازی، رفاه، معیشت، نوآوری در صنعت، فعال کردن معادن، شفافیت در تجارت خارجی کارهای هوشمند و دقیقی صورت گیرد.
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به گرانی بیان داشت: باید وزیر اقتصاد و کل دولت باید برای فائق آمدن بر گرانی ها برنامه داشته باشند، هر چند که مهار گرانی ها راحت نیست.
وی علت سختی مهار گرانی را تورم شدید در جامعه دانست و گفت: برخلاف آنچه که رئیس جمهور می گوید، در جامعه تورم شدید و غیرقابل تحمل وجود دارد، ریشه تورم درایران چند جانبه و متاثر از ساختار اقتصادی، تحریم ها و بستن راه های واردات است.
محبی نیا تاکید کرد: بستن راه های واردات از معقولاتی است که اخیرا بر تشدید تورم دامن زده است.نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ضعف مدیریت در زمینه مهار تورم وگرانی ها مشهود اشت، دولت و حاکمیت باید دست به دست دهند تا برای مهار گرانی ها فکر اساسی کنند./

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸ ق.ظ

دیدگاه


سه + = 10