معاون شرکت آب و فاضلاب روستايي آذربايجان غربي خبر داد

جیره‌بندی آب در ۱۹۹ روستای آذربایجان غربی

جیره‌بندی آب در ۱۹۹ روستای آذربایجان غربی

گروه خبر: معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی از جیره‌بندی آب در ۱۹۹ روستای استان خبر داد.
لطف‌الله اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: با توجه به تداوم خشکسالی‌های سال‌های گذشته در آذربایجان غربی، بر تعداد روستاهای مواجه با کمبود آب افزوده شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۰۷ روستای استان با مشکل کمبود آب مواجهند، گفت: خشکسالی‌های اخیر سبب جیره‌بندی آب در ۱۹۹ روستای استان شده است.
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی ادامه داد: در مرداد ماه امسال میزان کمبود آب شرب در این روستاها به ۳۹۸ لیتر در ثانیه رسیده است.
اسماعیلی ضمن تأکید بر لزوم رسیدگی سریع به این مسئله گفت: بررسی‌های مورد نیاز برای رسیدگی به این مسئله توسط مدیران امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌ها انجام شده و راهکارهای لازم و کوتاه مدت به منظور برون‌رفت از این شرایط و انجام اقدامات عملی و اجرایی ثمربخش در این زمینه ارائه شده است.
وی بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب توسط اهالی روستاهای مواجه شده با مشکل کمبود آب تأکید کرد و افزود: در اسرع وقت اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود اجرایی می‌شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


2 × = دوازده