نماينده مردم ماکو در مجلس:

جوانان باید بتوانند به اشتغال و رفاه بدون پارتی امیدوار باشند

جوانان باید بتوانند به اشتغال و رفاه  بدون پارتی امیدوار باشند

گروه خبر: نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان باید بتوانند به اشتغال و رفاه بدون پارتی¬امیدوار باشند نه اینکه کسی پارتی داشته و از آن طریق صاحب شغل شود.
عین الله شریف پور با اشاره به طرح ازدواج دختران بالای ۲۸ سال بدون اذن پدر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در برنامه چشم‌انداز، به افزایش جمعیت کشورمان تاکید کرده‌اند.
وی تصریح کرد: هم اکنون جمعیت کشورمان به نسبت جمعیتی که باید باشد کافی نیست و از سوی دیگر جمعیت جوان کشور رو به کاهش بوده و به سمت پیری در حرکت است.
نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پیری جمعیت بی‌شک بر روی اقتصاد، اشتغال و ارزش افزوده کشور تاثیر سوئی گذاشته و بنابراین کشورمان نیازمند جامعه مولد است.
وی بیان کرد: هم اکنون ازدواج دختران بالای ۲۸ سال سن بدون اذن پدر در قالب طرح نوشته و به مجلس شورای اسلامی آمده و باید در کمیسیون تخصصی خود مورد بررسی قرار گیرد.
شریف پور گفت: براساس بررسی‌های تخصصی که انجام گرفته شده، کشورمان نیازمند افزایش جمعیت بوده و از سوی دیگر باید به جوان‌گرایی دست زد چون اگر جمعیت و موالید افزایش نیابد در ۲۰ سال آینده با یک مملکت پیر مواجه خواهیم شد.وی تصریح کرد: پس در آن صورت برای تامین نیروی اشتغال کشور مجبور به وارد کردن نیروی انسانی، از خارج از کشور بوده که این خود سبب تاثیر منفی در فرهنگ و اقتصاد ایران می شود بنابراین باید به فکر جوانگرایی بود و این نیز امکان پذیر نیست مگر اینکه ازدواج‌ها افزایش یابد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از فارس ،نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون برای تشویق جوانان به ازدواج، دولت وام ۱۵ میلیونی برای زوجین در نظر گرفته است گفت: در این رابطه دولت باید به فکر مسکن و رفاه جوانان باشد چون جامعه‌ای می‌تواند امیدوار باشد که در آن رفاه و اشتغال برای تمامی مردم قابل دسترس باشد نه اینکه کسی پارتی داشته و از آن طریق صاحب شغل شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸ ب.ظ

دیدگاه


+ شش = 7