نماينده مردم مهاباد در مجلس:

جهادکشاورزی پاسخگوی تخلفات واردات و تنظیم بازار باشد

جهادکشاورزی پاسخگوی تخلفات واردات  و تنظیم بازار باشد

گروه خبر:عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت : در واردات محصولات کشاورزی و دامی و تنظیم بازار بر اساس بررسی دیوان محاسبات تخلفات گسترده ای صورت گرفته که باید مسوولان وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه پاسخگو باشند.
به گزارش آرازآذربایجان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در خصوص چگونگی اجرای قانون اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی و واردات محصولات کشاورزی و دامی با استفاده از ارز دولتی و تنظیم بازار تحقیق و تفحص می کنند.
نمایندگان در ادامه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با ۱۱۷ رای موافق، ۳۱ رای مخالف، ۵ رای ممتنع از ۱۹۵ نماینده حاضر با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در خصوص چگونگی اجرای قانون اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی و واردات محصولات کشاورزی و دامی با استفاده از ارز دولتی و تنظیم بازار موافقت کردند.
جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: به چه دلیل تعداد حدود دو هزار نفر از افراد ناظر واجد شرایط با سابقه بالای ۳۰ ماه تا زمان تصویب قانون هنوز در سطح کشور جذب نشده اند و مشاهده می شود که تعدادی از افراد جذب شده اند که فاقد مستندات لازم و سوابق نظارت بوده اند.
وی افزود: جهاد کشاورزی اعلام می کند که همه ده هزار نفر را طبق قانون جذب کرده این در حالی است که در هنگام تنظیم قانون تعداد ناظرین کشور کمتر از ده هزار نفر بوده اند.
وی ادامه داد: در واردات محصولات کشاورزی و دامی و تنظیم بازار بر اساس بررسی دیوان محاسبات تخلفات گسترده ای صورت گرفته که باید مسوولان وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه پاسخگو باشند.
محمودزاده افزود: موضوع این تحقیق و تفحص در دو محور بررسی تخلفات گسترده در امر جذب و به کارگیری ناظران تولیدات کشاورزی و واردات و صادرات محصولات کشاورزی و دامی با ارز دولتی است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


پنج × 2 =