- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

جمع آوری بیش از ۲۲۰میلیارد ریال زکات از ابتدای سال جاری در آذربایجان غربی

Posted By admin On بهمن ۲۹, ۱۳۹۶ @ ۷:۳۰ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان-مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت:بیش از ۲۲۰میلیارد ریال زکات از ابتدای سال جاری در استان جمع آوری شده است.
عزیزسهندی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال زکات در استان جمع آوری شده که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.
سهندی با اشاره به افزایش میزان زکات پرداختی در استان تصریح کرد: رتبه استان در پرداخت زکات در رده ۳ استان برتر کشوری است که نشان از جایگاه مناسب استان است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: مهاباد با ۳۷ میلیارد ریال ،بوکان با۳۶ میلیارد ریال و سلماس با ۱۹ میلیارد ریال در رده اول تا سوم میزان زکات پرداختی در استان قرار دارند.
وی خاطر نشان کرد:در جهت فرهنگ سازی زکات اقداماتی از جمله عقد قرار داد با بیش از ۲۰۰ روحانی جهت تبلیغ در روستاها ،نصب بیش از ۳۰۰ تابلو کوچک و بزرگ در ورودی روستاها و جاده های استان،نصب بیش از ۲۰۰۰مترمربع بنر در مراکز خرید و روستاها و تشکیل بیش از ۱۷۰۰ جلسه شورای زکات روستایی انجام یافته است.
سهندی ادامه داد: از مبلغ جمع آوری شده ۸۶درصد برای رفع مشکلات فقرا و ۱۴ درصد برای مرمت ،تکمیل و احداث ۸۵ واحد مسجد در روستاهای استان هزینه شده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-220%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%b2%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%a8/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.