نماينده مردم اروميه در مجلس:

جلوگیری از افزایش فشارمعیشتی بر مردم مهمترین وظیفه مسئولان است

جلوگیری از افزایش فشارمعیشتی بر مردم مهمترین وظیفه مسئولان است

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلوگیری از افزایش فشارمعیشتی بر مردم مهمترین وظیفه مسئولان است گفت: افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان و اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان اولویت بودجه ۹۸به شمار می رود.
به گزارش آراززآذربایجان ، سیدهادی بهادری افزود: در بودجه ۹۸ اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان به منظور حمایت از طبقات محروم جامعه در قالب سبد کالا و ‌کمک های مختلف‌ در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: همچنین افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان و اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان دیگر اولویت و‌ ویژگی این بودجه به شمار می رود. عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: برای پروژه های عمرانی نیز ۶۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در بودجه ۹۸ در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه ۸۱ هزار پروژه عمرانی وجود دارد، گفت: واگذاری پروژه های عمرانی نیمه تمام که از پیشرفت فیزیکی زیر ۵۰ درصد برخوردار است به بخش خصوصی از اولویت های دیگر بودجه سال آتی به شمار می رود. وی اضافه کرد: دولت در بخش رفاه اجتماعی هزینه‌های کلانی را انجام می‌دهد و در واقع توجه خاصی به اقشار کم درآمد دارد تا فقر مطلق را کاهش دهد. به گزارش ایرنا افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش ۲ نهاد حمایتی به نسبت سه تا پنج برابر در این سال‌ها، افزایش تحت پوشش گرفتن مستمری بگیران به تعداد یک میلیون نفر خانوار، حذف سه دهک از یارانه بگیرهای با درآمد بالا و اختصاص بخشی از آن به افزایش مستمری و تحت پوشش‌ها در بودجه ۹۸ نشان دهنده توجه ویژه دولت به اقشار آسیب‌پذیر می‌باشد.
دولت به دنبال کسب رضایت حداکثری با ارائه خدمات رفاه اجتماعی است و برای رسیدن به این مقصود منابع لازم را نیز تأمین می‌کند.رییس جمهوری لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۸ کل کشور را ۱۴ دی سال جاری تقدیم مجلس کرد؛ نمایندگان و کمیسیون های تخصصی مجلس ۱۵ روز پس از ارایه لایحه‌ پیشنهادی بودجه فرصت دارند تا لایحه را مطالعه و‌ نظرهای خود را مطرح کنند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


9 − نُه =