رئيس کميته اطلاع رساني ستاد انتخابات استان:

جلب مشارکت حداکثری اصلی‌ترین رویکرد در انتخابات ۹۶ است

جلب مشارکت حداکثری اصلی‌ترین رویکرد  در انتخابات ۹۶ است

گروه خبر:رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی گفت: جلب حضور و مشارکت حداکثری مردم اصلی‌ترین رویکرد دولت در برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در سال ۹۶ است.
حسام شیرازه محبت در نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی که با حضور سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: نخستین و مهم‌ترین اصل در انتخابات سال ۹۶، جلب مشارکت مردم است.
وی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو فارغ از اینکه به چه کسی و یا کسانی رأی داده می‌شود اصلی‌ترین راهبرد حضور حداکثری مردم است بنابراین زمینه سازی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و با عظمت‌تر آن باید در دستور کار متولیان امر باشد.شیرازه محبت افزود: هدف کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی نیز چیزی جز جلب مشارکت مردم نیست بنابراین زمینه سازی برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی به موقع اخبار و اطلاعات مهمترین کار این کمیته است که باید اعضای کمیته بدان اهتمام فراوان داشته باشند.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی اظهار کرد: سال ۹۶ به دلیل همزمانی دو انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری موضوع اقدامات تبلیغی و فرهنگی در روستاها برای حضور حداکثری روستاییان در انتخابات نیز مورد تاکید قرار دارد.
وی گفت: ممکن است در برخی از روستاها تعداد افرادی ثبت نامی برای نامزدی انتخابات شورای اسلامی روستا کم باشد بنابراین لازم است از ظرفیت‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی به‌ویژه ظرفیت رسانه ملی برای افزایش مشارکت استفاده شود.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی اظهار کرد: لازم است برای مقابله با هرگونه حرکت‌های تفرقه‌آمیز میان مردم و اقوام استان آمادگی‌های رسانه‌ای وجود داشته باشد چراکه برخی مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام در آستانه انتخابات هستند.
به گزارش ارازآذربایجان به نقل از تسنیم ، وی تصریح کرد: معاندین با استفاده از ابزارهای مختلف به‌ویژه استفاده از فضای مجازی، قصد دارند فضا را متشنج جلوه داده و با ایجاد ناامیدی و تفرقه، میان مردم و نظام فاصله بیندازند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


هفت × 1 =