- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

جشن پیروزی انقلاب به مدت ۱۲ روز در ارومیه برگزارمی شود

Posted By admin On بهمن ۱۴, ۱۳۹۵ @ ۷:۴۴ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

گروه خبر:شهردار ارومیه گفت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با دهه مبارک فجر به مدت ۱۲ روز در ارومیه برگزار می‌شود.
محمد حضرت‌پور در گفت‌وگو با آرازآذربایجان، اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در استان همچنین ارومیه اجرا می‌شود به طوری که در این راستا جشن پیروزی انقلاب اسلامی به مدت ۱۲ روز در سالن نور ارومیه در حال برگزاری است.
این مسؤول با اشاره به اینکه در ایام مبارک دهه فجر قرار گرفته‌ایم، افزود: برای نکوداشت هر چه بیشتر این ایام لازم است که اهتمام شود همچنین از همه ظرفیت‌های مردمی استفاده لازم به عمل آید چرا که این سری برنامه‌ها برای اقشار مختلف جامعه است.شهردار ارومیه با بیان اینکه در مناسبت‌های ملی، میهنی و مذهبی این مجموعه و عوامل آن با نوآوری وارد عمل می‌شود، اضافه کرد: ولی با این همه ضمن هم‌افزایی، تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر می‌توان برنامه‌های مفید و موثری به مرحله اجرا گذاشت.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مختلف در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ضروری است، به طوری که در این سمت و سو به صورت جدی باید گام برداشت، ادامه داد: در این راستا فضاسازی شهری، نصب المان‌ نور، نصب ۲ هزار پرچم انجام گرفته است.
این مسؤول در ادامه نصب بنر با محتوای فرمایشات حضرت امام و مقام معظم رهبری، الصاق تصاویر مربوط به راهپیمایی سال‌های گذشته، به معرض نمایش گذاشتن تیتر روزنامه‌های سال ۵۷ را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: همچنین با هدف بهبود فضای شهری پرچم تقاطع‌های غیرهم‌سطح عوض شده است.
شهردار ارومیه نصب ماکت بالگرد حامل امام خمینی در میدان انقلاب را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: سرکشی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقه‌ شطرنج و تیراندازی نیز از جمله برنامه‌های تدارک یافته است.
حضرت‌‌پور اجرای برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگسرای شهرداری ارومیه، عطرافشانی گلزار شهدا، توزیع سی‌دی حاوی سرودهای انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و یادآوری کرد: همچنین برنامه‌های ویژه‌ای برای زندانیان و خانواده‌ آنها در نظر گرفته شده است.
این مسؤول برپایی ایستگاه صلواتی، نمایش خیابانی در مناطق مختلف شهر، تهیه کتابچه خاطرات بازماندگان انقلاب اسلامی را برنامه‌های ویژه این ایام برشمرد و اظهار داشت: همچنین در این ایام ویژه‌نامه “شهریمیز” چاپ و نشر می‌شود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%ac%d8%b4%d9%86-%d9%be%d9%8a%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%8a-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%af%d8%aa-12-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%87/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.