جست‌وجوی همخانه با شرط و شروط‌های عجیب

جست‌وجوی همخانه با شرط و شروط‌های عجیب

گروه گزارش: در شهرهای بزرگ ، افراد زیادی وجود دارند که بنا بر شرایطی، تنها زندگی می‌کنند و برخی از آنها برای فرار از تنهایی و بسیاری به دلیل نداشتن شرایط مالی مناسب، به دنبال هم‌خانه‌ می‌گردند، که هر کدام از این افراد شرط و شروط‌های فراوانی برای هم‌خانه مورد نظر دارند.
در سایت‌های آنلاین، آگهی‌های جالبی به چشم می‌خورد،‌ آگهی‌هایی که عده خاصی با قید شرط و شروط به دنبال هم‌خانه می‌گردند، البته تعدادی از آنها هم‌خانه می‌خرند و عده‌ای هم‌خانه می‌فروشند، یعنی تعدادی ملکی با مبلغ مشخص اجاره کرده و می‌خواهند هم‌خانه‌ای بیابند که مبلغ را با هم نصف کنند و عده‌ای پولی دارند و بر اساس آن دنبال کسی می‌گردند که با دریافت آن مبلغ، شخص را به عنوان هم‌خانه خود بپذیرد.
یکی از صاحبان این آگهی‌ها در کنار شماره تماس و اعلام توانایی پرداخت کردن ۵۰۰ هزار تومان، این متن را نوشته است: »سلام، با یک نفر می‌خوام خانه بگیرم ۱٫منظم ۲٫تمیز ۳٫روشن فکر و غیر مذهبی ۴٫رفیق باز نباشه و کار وبرنامه و هدف داشته باشه، ۵٫با شخصیت، یک نفر با سن زیر ۳۰ سال ۶٫توانایی دادن چند میلیون رهن و اجاره متناسب و دو تا سه میلیون هم برای گرفتن وسایل خانه داشته باشه تا بتونیم وسایل کامل برای خانه بگیریم، درضمن نمی‌شه زیاد عجله کرد باید حتماً چندبار همدیگر را ببینیم تا باهم آشنا بشیم و شرایط را مشخص کنیم بعد خانه بگیریم. اگرم کسی خانه داشت پول رهن را حتما در دفترخانه به صاحب خانه میدم. غالباً نمی‌تونم تلفن را جواب بدم برام اس بگذارید شرایط‌تون را بگید و خودتون را معرفی کنید. در اسرع وقت جوابتون را میدم(خواهشاً دقیق بخونید اگه شرایط را ندارید وقتمون هدر نره، به مشکلم نخوریم)«.یک خانم هم در کنار آدرس ایمیل خود، نوشته است: » سلام، ۲۶ سالمه و در یک شرکت خصوصی کار می‌کنم. دنبال یه‌نفر غیرمذهبی جهت همخونه هستم. آروم و تمیز هستم. ۵ م + ۲۰۰ تا ۳۰۰ می‌تونم بدم. کسانی که مایل هستند لطفاً شرایط را ایمیل بزنید.«
یکی دیگر از کسانی که به دنبال هم‌خانه می‌گردد این گونه نوشته است: »شاغل هستم به یک نفر هم‌خانه‌ای خانم متعهد نیازمندم.. طبقه سوم، محیطی آرام با اینترنت و یخچال تلویزیون و شوفاژ، ۱۰ میلیون تومان پیش، ۱۵۰ هزار تومان اجاره«.
یکی دیگر از جویندگان هم‌خانه نیز اینگونه نوشته است: »با سلام سعید متولد ۷۰ فوق نرم افزار دارم. خدمت رفتم، کارشناس it هستم و با چند شرکت بزرگ کار می‌کنم . آدم بسیار شادیم، غیرمذهبی، روشن فکرم بسیار بچه تمیز و خوش تیپیم، به تمیزی خونه بسیار اهمیت می‌دم، به خاطر اخلاقم تقریباً با همه می‌جوشم و یادم نمیاد با کسی مشکل داشته باشم. مشاور خوبیم برای همه چی، متاسفانه سیگاری هستم ولی فکر نمی‌کنم جای سیگار کشیدن تو خونه باشه، چندین ساله تنها زندگی می‌کنم وراه و رسمشو خوب بلدم، اما امسال به دلیل جدا شدن هم‌خونم و مهاجرت به خارج دنبال خونه می‌گردم، حدود ۳۵۰ هزار دارم تا ۲۰۰ تومن می‌تونم کرایه بدم، محل و جای خونم واسم مهم نیس نهایتاً آدم یک ساعت از خوابش میزنه دیگه یکی دیگر نوشته است: »باسلام، خانه شیک، تمیز و مبله است، نیاز فوری به یک هم‌خانه خوب، بی‌دردسر، مرتب، متعهد و محجوب دارم(ترجیحاً کارمند دولت) ودیعه ۱۲م+ ۳۰۰اجاره (قابل تبدیل)«
یکی دیگر از کسانی که در منطقه یک، خانه‌ای دارد، عنوان کرده است: »یک هم‌خونه خانم می‌خوام با پول پیش اندک، به جای کرایه هم تو خونه کار کنه «.
آگهی‌های دیگری نیز برای یافتن هم‌خانه وجود دارد، آگهی زنی که به همراه دختر خردسالش، به دنبال هم‌خانه می‌گردد و پول چندانی ندارد و تعداد زیادی جوان که برای کار یا تحصیل به آمده و محلی برای چند ساعت استراحت ندارند و به دنبال کسی می‌گردند که او را به عنوان هم‌خانه بپذیرند و بسیاری دیگر از جوانانی که در واقع به دنبال دوست و همدردی در زندگی هستند و حتی بسیاری از آنها در آگهی ذکر کرده‌اند که در واقع به دنبال دوستی خوب هستند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


5 − دو =