جزئیات هشتمین جشنواره گلها در ارومیه

جزئیات هشتمین جشنواره گلها در ارومیه

آراز آذربایجان-مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه زمان آغاز افتتاح هشتمین جشنواره گلها را روز ۹ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۸ عصر اعلام کرد و از همه مردم دعوت کرد که در هشتمین جشنواره گلها حضور به هم رسانند.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: در هشتمین جشنواره گلها غرفه های متعددی در بخش های مختلف چون صنایع دستی، سوغات، تولیدات خانگی و به ویژه گل و گیاه ایجاد و به متقاضیان واگذار شده است.
ناصر رکاب با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره باشکوه گلها با حضور شهروندان، مقامات عالی استانی و شهری همزمان با اعیاد شعبانیه و نهم اردیبهشت ماه روز شوراها به مدت ۶ روز، بیان کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه صنعت گردشگری، ارج نهادن و تبیین اهمیت گل در فضاهای شهری و حمایت از تولیدات داخلی شهر ارومیه و به ویژه تولیدات صنایع دستی با توجه به شعار امسال «حمایت از کالای ایرانی» از از اهداف اصلی هشتمین جشنواره گلها است.
وی با بیان اینکه برگزاری جشنوره گلها هیچ گونه هزینه ای بر دوش شهرداری ارومیه ندارد، بیان کرد: هزینه های جشنواره گلها و درآمد آن از محل واگذاری غرفه ها و پارکینگ تامین می شود و کل مصالح و مبلمان فضای جشنواره از تولیدات بومی مدیریت شهری ارومیه است.
رکاب عنوان کرد: در جشنواره امسال، غرفه های متعددی در بخش های مختلف چون صنایع دستی، سوغات، تولیدات خانگی و به ویژه گل و گیاه ایجاد و به متقاضیان واگذار شده است.
وی با اشاره به رونق اقتصادی و اشتغالزایی با حضور فعال غرفه های نمایشگاهی جشنواره گلها به مانند سال های گذشته، بیان کرد: غرفه های نمایشگاهی فضایی مناسب جهت به نمایش گذاردن توانمندی ها واحدهای تولیدی، خدماتی و کشاورزی و توانمندی های زنان خانه دار با به نمایش گذاشتن محصولات خانگی و صنایع دستی و به نوعی ارتباط زنده و تاثیر گذار با مصرف کننده وگردشگران جهت معرفی توانمندی های خود جهت تبلیغ و فروش محصولات است.
رکاب با بیان اینکه در طول برگزاری جشنواره گلها برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نشان دادن آداب و روسوم برنامه فرهنگی اجرا می شود اظهار کرد: جشن های مناسبتی چون جشن روز شورا، کارگر، معلم و جشن بزرگ نیمه شعبان در طول برگزاری جشنواره اجرا می شود.
وی با تشکر از شهروندان درکمک به شهرداری ارومیه در برگزاری جشنواره های مناسبتی و استقبال از آنها که گواه عملکرد مطلوب مدیریت شهری در ۶ سال گذشته است، اعلام کرد: با هدف توسعه صنعت گردشگری و معرفی شهر ارومیه به عنوان یک شهر ایده ال برای گردشگری و فراهم سازی بسترهای برگزاری۲۰۲۰ ، شهرداری ارومیه تلاش خود را برگزاری هر چه باشکوه جشنواره ها خواهد نمود تا شاهد توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه گذار در شهر ارومیه باشیم.
رکاب با اشاره به اینکه جشنواره گلها نسبت به سال گذشته متفاوت برگزار خواهد شد، گفت: امسال پیش بینی می شود این جشنواره با حضور پرشور مردم و استقبال بی نظیر آنها برگزار شود.
وی با بیان اینکه شرکت برای عموم شهروندان و گردشگران از محل برگزاری جشنواره گلها در چی چست آزاد است، بیان کرد: بازدید کنندگان می توانند از ساعت ۱۶ صبح الی ۲۱ شب از محل برگزاری جشنواره بازید نمایند و همچنین اتوبوس هایی جهت رفت و آمد شهروندان به محل جشنواره پیش بینی شده است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه زمان آغاز افتتاح هشتمین جشنواره گلها را روز ۹ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۸ عصر اعلام کرد و از همه مردم دعوت کرد که در هشتمین جشنواره گلها حضور به هم رسانند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۳ ق.ظ

دیدگاه


هفت − = 2