مديرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

جذب سرمایه گذاران خارجی به مناطق آزاد موجب جهش اقتصادی کشور می شود

جذب  سرمایه گذاران خارجی  به مناطق آزاد  موجب جهش اقتصادی  کشور می شود

گروه خبر:مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌جذب سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی خارجی به مناطق آزاد موجب جهش اقتصادی کشور خواهد شد.
به گزارش آراز آذربایجان،حسین گروسی در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی بابیان اینکه در این نمایشگاه ۳۷۰ فرصت سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری صنعتی معرفی میشود افزود: به لحاظ رویکردی که مناطق آزاد در جهانی شدن دارند نیاز است که با استفاده از جذب سرمایه گذاران خارجی، مناطق آزاد را به محل جهش اقتصادی کشور تبدیل کنیمک
وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم جذب سرمایه گذاران خارجی به منظور جهانی شدن مناطق آزاد در دستور کار است اضافه کرد: در این نمایشگاه سرمایه گذاران بیش از ۷۰ کشور حضور دارند و این فرصت خوبی در شناساندن ظرفیت ها و مزیت های کار اقتصادی در مناطق آزاد است.
گروسی اذعان داشت: مناطق ازاد چون در پیرامون قرار دارند می توانند باعث توسعه کشور شوند چرا که اقتصاددانان معتقدند پیشرفت از پیرامون به مرکز می رسد.
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه مناطق آزاد نمونه بارز اصل ۴۴ قانون اساسی هستند ابراز امیدواری کرد: اقتصاد و تجارت را در مناطق آزاد مردمی کنیم و انشاالله با استفاده از سرمایه های مردمی باعث رشد اقتصادی در عرصه های مختلف باشیم.
گروسی در پایان گفت: منطقه آزاد ماکو جزو اولین مناطق در تشکیل اتاق تسهیل و حمایت از سرمایه گذاران است و در این راستا ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه های لجستیک ترانزیت، کشاورزی صنعت و معدن و گردشگری تهیه شده و در اختیار مراجعین و علاقمندان به سرمایه گذاری قرار می گیرد .

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


دو + = 6