دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان مطرح کرد

جای خالی نظارت مسوولان آذربایجان‌ غربی بر تبلیغات‌ شهری

جای خالی نظارت مسوولان آذربایجان‌ غربی  بر تبلیغات‌ شهری

گروه خبر: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی حجت الاسلام دلریش گفت: مسوولان مرتبط با تبلیغات شهری، اعم از شهرداری و اداره ارشاد استان آذربایجان غربی باید در نوع و تعدد تبلیغات سطح شهر دقت کافی را داشته باشند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام بهنام دلریش در خصوص تبلیغات خروج ظرفیت‌های عظیم جوانان به عنوان نیروی انسانی و متفکران آینده این مملکت، به خارج از کشور توسط موسسات اعزام دانشجویان به ترکیه گفت: باید هم بر نحوه فعالیت تبلیغی موسسات مختلف نظارت شود و هم اینکه در رابطه با هجمه تبلیغاتی شکل گرفته از جمله فعالیت آزادانه و پر زرق و برق موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور توجهات لازم اعمال گردد.
وی بیان کرد: این هجمه تبلیغاتی اغواگرانه اصلا لازم نیست. جوانان و نخبگان و افراد با سواد ما مهاجرت می‌کنند که این معضل توسعه پیدا می_کند که باید مسئولین علمی و دانشگاهی متوجه باشند.دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی ادامه داد: ما سرمایه های نظام را از دست می دهیم و مسئولین علمی و دانشگاهی آن تلاشی که باید، در راستای جلوگیری از این امر صورت بگیرد، را ندارند.وی تاکید کرد: اگر بخواهیم به دانشجو فقط از بعد علمی نگاه کنیم که دانشگاه تمام شد تکلیف ما هم باشما تمام شد،این تفکر درستی نیست.
حجت الاسلام دلریش خاطرنشان کرد: باید مسئولین مرتبط علمی و دانشگاهی و امر اشتغال جوانان،به خصوص دستگاه ورزش و جوانان در این مسئله ورود کنند، این مراکز متولیان این چالش هستند و بایستی متوجه این بخش مسئله باشند که ما دانشجو را تا مراحلی جلو می آوریم ولی از جایی به بعد به دست بیگانگان می سپاریم و این فرد هم طبیعتا به دنبال بهترین سرنوشت برای خودش هست و این سرنوشت را در خارج از کشور می بیند.وی در مورد سرنوشت مبهم برخی دانشجویان و غفلت مسئولین تصمیم گیر گفت: مسئولین باعث می شوند که این اتفاق نامبارک بیفتد و از طرفی نوع اعزام و نحوه تحصیلی که در مراکز خارج از کشور انجام می گیرد، علامت سوال های مهمی دارد، آیا مسئولین ما اطلاع دقیق دارند که سرنوشت جوانان ما چه می شود؟ کما اینکه شاهد تخلفاتی بوده‌ایم.
وی بیان کرد: کدام دستگاه متولی این مسئله است؟
دبیرستاد امر به معروف استان اذعان کرد: آیا نهادهای علمی و فرهنگی ما، مسئول این معضل هستند؟ ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان این مسئله را محکوم می کنیم و از مسئولین امر مطالبه زمینه تحصیل و اشتغال جوانان استانمان را داریم، متاسفانه اینها سرمایه هایی هستند که ما از دست می دهیم و حتی نسبت به این اتفاق بی تفاوت هستیم.
وی افزود: نتیجه بی‌تفاوتی در هر موضوعی تاثیر عکس دارد، بی تفاوتی در مورد معیشت جامعه، اشتغال و ازدواج جوانان نتیجه عکس خواهد داشت. بی تفاوتی جامعه نسبت به مسائلی که دارد، آفت است و ما در ستاد امر معروف پیگیر این مسئله هستیم که جامعه باید پیگیر مسائلی که در حال وقوع هستند، باشد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


هشت − = 3