جامعه بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به انسجام ملی و داخلی دارد

جامعه بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به انسجام ملی و داخلی دارد

آراز آذربایجان- رئیس هیات بازرسی انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در کشور گفت: انتخابات پرشور تقویت کننده انسجام ملی است.
رسول مقابلی امروز ششم بهمن ماه در جلسه هیات بازرسی انتخابات آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: جامعه بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به انسجام ملی و داخلی دارد و اگر می خواهیم انسجام و همبستگی اجتماعی در کشور تقویت شود باید انتخابات پرشوری داشته باشیم.
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان افزود: انتخابات رویدادی بزرگ و خطیر در کشور است که برگزاری آن نیاز به تدبیر و عمل به مر قانون دارد و این رسالت همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات هست که با برنامه ریزی و اقدام مناسب برای انجام یک انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری تلاش کنند.
وی با اشاره به لزوم به کارگیری تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص جرائم و تخلفات انتخاباتی،افزود: رویکرد هیات بازرسی انتخابات بر مبنای پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی است و لازم است برخی تذکرات قانونی مبنی بر رعایت بایدها و نبایدهای انتخاباتی در موعد مقرر به جامعه هدف داده شود و در صورت احراز تخلف طبق مفاد قانونی اقدام لازم صورت گیرد.
وی افزود: برای اینکه رسالت بازرسی و کنترل حسن جریان انتخابات به نحو احسن انجام پذیرد جلسات توجیهی عوامل بازرسی در چندین نوبت انجام پذیرفته و آموزش تکمیلی نیز طبق برنامه زمان بندی انتخابات انجام خواهد گرفت.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰ ق.ظ

دیدگاه


+ 1 = دو