- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

جاماندگی آذربایجان غربی از غافله توسعه باید جبران شود

Posted By admin On آبان ۲۹, ۱۳۹۷ @ ۱۱:۰۶ ق.ظ In اجتماعی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم نقده و اشنویه با بیان اینکه آذربایجان غربی سالها درگیر مشکلات جنگ و بعد از آن بوده است گفت: جاماندگی آذربایجان¬غربی از غافله توسعه باید جبران شود.
عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان نقده با حضور وزیر دادگستری گفت: عمده عوامل عدم توسعه یافتگی آذربایجان غربی درون زا است.
به گزارش آرازآذربایجان ؛ وی ادامه داد: ما مردم آذربایجان غربی مرزبانی کردیم و در زمانی هم میزبان آوارگان عراقی بودیم، اما این استان از غافله توسعه بازمانده است.
حسین زاده گفت: برخی می خواهند از من و شما کاسبی قومی کنند. آیا این کم لطفی به نظام و انقلاب نیست؟
وی افزود: صادقانه می گویم اگر ایران نباشد هیچکداممان نیستیم. کشور ما با تک¬صدایی اداره نمی شود. و اعضای شورای اداری وظیفه دارند مردم را به هم نزدیک کنند.
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من فکر می کنم وجهی که می تواند ما را به هم متصل کند حقوق شهروندی است و زاویه‌ای غیر از ایرانی بودن قابل قبول نیست.
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه نقده هم در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: به جاده‌های ما به ویژه جاده بناب نقده و آزاد راه تمرچین. باید توجه ویژه‌ای شود وی با بیان اینکه مردم در منطقه ما نیاز به صنایع تبدیلی دارند تا دسترنج کشاورزان به هدر نرود افزود: درباره خط آهن نقده نیاز است تبدیل به ایستگاه مسافربری شود.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: بیمارستان ما نمی تواند نیاز‌های درمانی منطقه نقده را برآورده کند و نیاز به تجهیز توسعه دارد.
امام جمعه نقده گفت: از قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی تشکر می کنیم، اما نیاز به اقدامات جدی تری است.
وی تاکید کرد: وحدت باید در بین آحاد مردم به صورت واقعی بازنشر شود تا احدی جرات تعدی به این سرزمین نداشته باشد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%da%af%d9%8a-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8%d9%8a-%d8%a7%d8%b2-%d8%ba%d8%a7%d9%81%d9%84%d9%87-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.