نماينده مردم نقده در مجلس شوراي اسلامي:

جاماندگی آذربایجان غربی از غافله توسعه باید جبران شود

جاماندگی آذربایجان غربی از غافله توسعه باید جبران شود

گروه خبر: نماینده مردم نقده و اشنویه با بیان اینکه آذربایجان غربی سالها درگیر مشکلات جنگ و بعد از آن بوده است گفت: جاماندگی آذربایجان¬غربی از غافله توسعه باید جبران شود.
عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان نقده با حضور وزیر دادگستری گفت: عمده عوامل عدم توسعه یافتگی آذربایجان غربی درون زا است.
به گزارش آرازآذربایجان ؛ وی ادامه داد: ما مردم آذربایجان غربی مرزبانی کردیم و در زمانی هم میزبان آوارگان عراقی بودیم، اما این استان از غافله توسعه بازمانده است.
حسین زاده گفت: برخی می خواهند از من و شما کاسبی قومی کنند. آیا این کم لطفی به نظام و انقلاب نیست؟
وی افزود: صادقانه می گویم اگر ایران نباشد هیچکداممان نیستیم. کشور ما با تک¬صدایی اداره نمی شود. و اعضای شورای اداری وظیفه دارند مردم را به هم نزدیک کنند.
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من فکر می کنم وجهی که می تواند ما را به هم متصل کند حقوق شهروندی است و زاویه‌ای غیر از ایرانی بودن قابل قبول نیست.
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه نقده هم در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: به جاده‌های ما به ویژه جاده بناب نقده و آزاد راه تمرچین. باید توجه ویژه‌ای شود وی با بیان اینکه مردم در منطقه ما نیاز به صنایع تبدیلی دارند تا دسترنج کشاورزان به هدر نرود افزود: درباره خط آهن نقده نیاز است تبدیل به ایستگاه مسافربری شود.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: بیمارستان ما نمی تواند نیاز‌های درمانی منطقه نقده را برآورده کند و نیاز به تجهیز توسعه دارد.
امام جمعه نقده گفت: از قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی تشکر می کنیم، اما نیاز به اقدامات جدی تری است.
وی تاکید کرد: وحدت باید در بین آحاد مردم به صورت واقعی بازنشر شود تا احدی جرات تعدی به این سرزمین نداشته باشد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶ ق.ظ

دیدگاه


+ 5 = هفت