جاده های آذربایجان غربی مانند قتلگاه است

جاده های آذربایجان غربی مانند قتلگاه است

گروه خبر:عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: وضعیت دریاچه ارومیه اسفبار است، راه آهن ارومیه به مراغه افتتاح نشد و جاده های استان آذربایجان غربی مانند قتلگاه است.
به گزارش آرازآذربایجان، نادر قاضی پور در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: امروز روز سیاه مجلس شورای اسلامی بود، از ساعت ۶ صبح جلسه غیر علنی برای بررسی لایحه CFT تشکیل و مسئولان نظامی ضررهای بسیار خطرناک این لایحه را مطرح کردند اما دولت بالعکس این اظهارات، بر تایید این لایحه اصرار کردند. در نهایت عهدنامه ننگینی مانند پاریس و ترکمنچای دوم در مجلس تصویب شد هرچند ۱۲۰ رأی مخالف داشت.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اقتدار نظام، امروز بعد از حضور امت در صحنه و اقتدار رهبری به موجب قدرت نیروهای مسلح ماست، عملیات‌های موفق برون مرزی و موشک باران دشمنان نشان وحدت نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و مرزبانی است از این رو از فرمانده قرارگاه مرکزی سیدالشهدا، انتظامی استان، مرزبانی استان و مدیر کل اطلاعاتی آذربایجان غربی تشکر دارم که شبانه روز تمام تیم های تروریستی را قبل از ورود به خاک جمهوری اسلامی منهدم کردند.
وی افزود: وضعیت دریاچه ارومیه اسفبار است. راه آهن ارومیه به مراغه افتتاح نشد و جاده های استان آذربایجان غربی مانند قتلگاه است. بازماندگان از تحصیل مشکل اصلی کشور است. دختران و پسران بین ۶ تا ۱۸ سال به دلیل فقر از تحصیل جاماندند و به خیل بی‌سوادان اضافه شدند.
قاضی‌پور ادامه داد: افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی با اوضاع بد اقتصادی امروز باید انجام شود. امروز همه حقوق بگیران به خصوص نیروهای نظامی، انتظامی، مرزبانی و آموزش و پرورش در زیر خط فقر قرار دارند، این ننگ است. دولت به داد معیشت مردم، کارکنان نیروهای مسلح، کارگران و کشاورزان برسد.این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت باید مانع افزایش بی‌رویه قیمت‌های ارزاق عمومی به خصوص داروها و لوازم پزشکی را بگیرد. وزارت بهداشت و درمان می‌گوید ۹۸ درصد داروها در داخل تولید می شود پس چرا برای دو درصد دارو خارجی ۹۷ درصد ارز اختصاص می‌دهند.
قاضی‌پور با خطاب قرار دادن رئیس صدا و سیما و استناد به اصل ۱۵ و ۱۹ قانون اساسی، گفت: جمعیت چهل میلیونی ترک‌های جمهوری اسلامی نیاز به یک شبکه سرتاسری ۲۴ ساعته دارد. آقای صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای چهل میلیون ترک مجوز یک روزنامه سرتاسری به زبان ترکی صادر کنید.
وی در تذکری به وزیر دادگستری، تصریح کرد: متاسفانه بیش از ظرفیت زندان، زندانی داریم که باید کاهش یابد. دولت هزینه غذا و دارو زندانیان را صد در صد اختصاص دهد. آقای وزیر کشور چرا چند ماه کارمندان و کارگران برخی از شهرداری‌ها کشور حقوق و مزایا خود را دریافت نکردند.عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: چرا مشکل ۱۳۶ هزار سهامدار پدیده شاندیز را حل نمی کنید؟ حق و حقوق وزارت نیرو و جهاد و راه و شهرسازی را از مال سهامداران دادید ولی حقوق سهامداران را ندادید. علت امر چیست؟/

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰ ق.ظ

دیدگاه


هفت + 5 =