رئيس دانشکده قاضي طباطبائي فني و حرفه اي اروميه خبر داد

ثبت یکی از خیابان های ارومیه به نام شهدای غواص

ثبت یکی از خیابان های ارومیه به نام شهدای غواص

گروه خبر:رئیس دانشکده قاضی طباطبائی فنی و حرفه ای ارومیه گفت: با همکاری شهرداری یکی از خیابان های جدیدالاحداث ارومیه به نام شهدای غواص نامگذاری شود.
به گزارش آراز آذربایجان، یعقوب پوراسد در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت : اولین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی که در عملیات کربلای ۴ و ۵ شرکت داشتند ، دوم اسفندماه با حضور مسئولین استانی و همچنین حضور سرداران دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد : با توجه به اینکه رهبر انقلاب در دیدار با رؤسای دانشگاه بر داشتن روحیه ایثار و شهادت و استکبار تاکید کرده که جز سیاست های اسلامی شدن دانشگاه ها است.
رئیس دانشکده قاضی طباطبائی فنی و حرفه ای ارومیه گفت : ما نیز از این موقعیت استفاده کرده و فعالیت فرهنگی در اولویت بوده و شهدای غواص دست بسته کاملا مظلومانه جرقه ی ایجاد شده و ما از یادگاران جنگ می خواهیم تجلیل کنیم.
پور اسد افزود : جرقه این یادواره حدود یک سال پیش که ما با بررسی و تحقیق همچنین تلاش همکارانمان توانستیم این روزها شاهد برگزاری باشیم.وی گفت : تعداد شهدای غواص استان در این عملیات ها ۱۳ نفر بوده که ۲ نفر از ارومیه ، ۵ نفر سلماس و ۶ نفر نیز از ماکو بودند که ما در این مراسم از خانواده های این شهدا تجلیل خواهیم کرد .
مسئول برگزاری اولین یادواره شهدا غواص استان خاطر نشان ساخت : در این مراسم از مستند ۲۴ قسمتی سکوت آب و خاک در مورد شهدا غواص با حضور مهمانانی از استان های آذربایجان شرقی ، زنجان و اردبیل خواهیم بود که سرداران جنگ در آن دوران که مسئولیت گردان_ها را نیز داشتتند مهمان ما خواهند بود .
میلانی دبیر این یادواره نیز گفت : سخنران این مراسم سردار امین شریعتی فرمانده وقت لشکر عاشورا خواهد بود که به تشریح عملیات کربلای ۴ و۵ خواهد پرداخت در کنار این مراسم افتتاح خیابانی به نام یکی از شهدا غواص در کنار تغییر نام استخر اداره کار به نام شهدای غواص می توان اشاره کرد .
وی ابراز داشت :در این مراسم میزبان فرمانده سپاه عاشورا سردار کریمیان ، در کنار نمایندگانی از ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین فرماندهان میدانی جنگ ۸ ساله دفاع مقدس خواهیم بود که روز مراسم با حضور در باغ رضوان به تجلیل از مقام شامخ شهدا خواهند پرداخت .
پور اسد تصریح کرد : از تلاش تمام مسئولین بالاخص حجت الاسلام و المسلمین قریشی امام جمعه ارومیه و نمایندگان ارومیه بالاخص آقای حضرت پور تشکر ویژه داریم که کمک ویژه ی به ما کردند.
رئیس دانشکده قاضی طباطبائی ارومیه خاطر نشان کرد: برگزاری چنین برنامه های موجب وحدت شده و مشخص می کند که مردم و مسئولین در انقلابی گری، شهداء و ولایت کنار هم مستحکم وپایدار هستند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


شش × = 36