- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

ثبت نام ۳۳ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در آذربایجان غربی

Posted By admin On آذر ۱۱, ۱۳۹۸ @ ۱۱:۰۳ ق.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

آرازآذربایجان- رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از ثبت نام ۳۳ نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در استان تا پایان روز اول ثبت نام خبرداد.
علی مصطفوی در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه فرآیند اجرای ثبت نام داوطلبین مجلس یازدهم همزمان با سراسر کشور امروز ۱۰ آذر ماه در ۱۷ فرمانداری و ۲۴بخشداری استان آغاز شد، تصریح کرد: از ۳۳ نفر کاندید نمایندگی در استان ۲ نفر زن و مابقی مرد هستند.
وی بااشاره به وضعیت تحصیل کاندیداهای مذکور افزود: ازبین داوطلبان ثبت نام شده در روز اول در استان یک نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم،یک نفر لیسانس،۲۱ نفر فوق لیسانس، ۴ نفر دکتری و ۶ نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی است.
مصطفوی با اشاره به ترکیب سنی داوطلبان در استان افزود: امروز جوانترین کاندید نمایندگی مجلس از استان ۳۰ سال از ارومیه و پیرترین فرد در حوزه انتخابیه سردشت_پیرانشهر با ۶۶ سال سن بوده است.
معاون سیاسی استاندار ادامه داد: ۳۲ درصد از ثبت نام کنندگان در روز اول دارای سابقه ایثارگری و ۳۵ درصد سابقه داوطلبی ادوار گذشته و ۱۶ درصد نیز سابقه نمایندگی مجلس را داشتند.
به گزارش ایسنا، مصطفوی با بیان اینکه بیشترین آمار ثبت نام کنندگان در روز اول مربوط به مرکز استان است، اظهار کرد: امروز هیچ مشکلی در روند ثبت نام وجود نداشت.
وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم استان طی دوره دهم ۶۵ درصد بود، خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود این دوره نیز میزان مشارکت مردم بیشتر از دوره قبل نیز باشد.
رئیس ستاد انتخابات استان خطاب به داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم افزود: ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکرده همچنین مدارک کامل ثبت نام را به همراه داشته باشند تا روند ثبت نام به سرعت و بدون مشکل پیش رود.
در روز نخست ۱۱ نفر به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در ارومیه ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰ نفر مرد و یک نفر زن بود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%db%b3%db%b3-%d8%af%d8%a7%d9%88%d8%b7%d9%84%d8%a8-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%85%d8%ac%d9%84%d8%b3-%db%8c%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%87%d9%85/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.