تکمیل شهربازی مدرن ارومیه در انتظار تامین اعتبار

تکمیل شهربازی مدرن ارومیه در انتظار تامین اعتبار

آراز آذربایجان-معاون امور زیر بنایی و حمل ونقل شهری شهرداری ارومیه گفت: شهریور ماه سال آینده شهربازی چی چست ارومیه افتتاح خواهد شد.
رضا جوان کیا افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده شهریور ماه سال آینده شهربازی چی چست ارومیه به صورت کامل افتتاح می شود.
وی با اشاره به اینکه شهربازی ارومیه در ۶ فاز ساخته خواهد شد تصریح کرد: زیر ساخت های عمرانی طرح به پایان رسیده است و ازمجموع ۶ فاز، دو فاز با ۴۰ درصد پیشرفت در حال تکمیل است.
جوان کیا در خصوص دستگاه های مورد نیاز شهربازی ارومیه اظهار کرد: برای شهر بازی چی چست ارومیه ۱۵ دستگاه بازی در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۲ دستگاه خریداری شده و شهرداری نیز درصدد است تا مشکل گمرکی ۳ دستگاه دیگر را رفع کرده و این دستگاه ها را نیز به مجموعه اضافه شود.
معاون امور زیر بنایی و حمل ونقل شهری شهرداری ارومیه با بیان اینکه زیر ساخت های عمرانی مجموعه چی چست به پایان رسیده و تاکنون ۱۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است ادامه داد: برای تکمیل و بهره برداری کلی از مجموعه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیز نیاز است.
وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت کلان و مشکلات کشور از نظر اقتصادی و کمبود نقدینگی در شهرداری انتظار می رود فاز های ۱ و ۲، شهربازی که همان بهره برداری از دستگاه ها است تا اردیبهشت ماه سال ۹۷ و روز شوراها افتتاح شود.
منبع:ایسنا

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


هفت − = 4