نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان‌غربي:

تکدی‌گری چهره شهر ارومیه را زشت کرده است

تکدی‌گری چهره شهر ارومیه را زشت کرده است

‌ گروه خبر:نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: تکدی‌گری چهره شهر ارومیه را زشت کرده و باید با همکاری شهرداری و فرمانداری به این موضوع خاتمه داد. حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با تسلیت ایام رحلت پیامبر(ص) اظهار داشت: مقام تمامی موجودات حتی ائمه معصوم(ع) از شان پیامبر اکرم (ص) پایین‌تر بوده و ایشان نخستین کسی است که صلوات خداوند متعال و فرشتگانش به ایشان در قرآن کریم ذکر شده و این نشان از جایگاه بلند مرتبه و والای ایشان در نزد خداوند متعال ناشی می‌شود.
قریشی با اشاره به هفته بسیج بیان کرد: بسیج مردمی در آذر سال ۵۸ توسط امام خمینی (ره) ایجاد و انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده ‌و اگر همچون گذشته به این پایداری با این تشکل ادامه دهیم آینده خود را تضمین کرده و این تفکر بسیجی و تشکیل آن از سوی امام خمینی (ره) با کیاست در آیات قرآن کریم صورت گرفته است.
وی بیان کرد: بی‌شک باید به بسیج اقتصادی اهمیت داده و بسیجیانی را که در عرصه صنعت و تولید گام برمی‌دارند حمایت و همکاری‌های لازم را برای ایجاد زمینه پیشرفت آنها فراهم آورد چون در این میان افرادی هستند که به جای کمک به این افراد زیر پایشان را خالی کرده که یک کار ناشایست است و هیچ تفاوتی با کار دولت‌های‌ غربی ندارند.
امام جمعه ارومیه گفت: پیاده‌روی اربعین یکی از همایش‌های بزرگ شیعیان در عرصه جهانی و یکی از معجزات بزرگ اباعبدالله (ع) است که چندین میلیون نفر برای زیارت ایشان عازم کربلای معلی می‌شوند و هر کسی که نشانه‌های خداوند متعال را با عظمت بشمارد صاحب تقواست.
وی تصریح کرد: هر فردی که به پیاده‌روی اربعین حسینی برود برای هر قدم وی یک هزار ثواب ثبت شده و این یک از نعمات بزرگ الهی است و در این باره عده‌ای پیاده روی اربعین را عبس می‌دانند که یک اشتباه بزرگ است و هر کسی این امر را بیهوده بپندارد نشانی از اسلام در وی وجود ندارد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از تسنیم ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار داشت: تکدی‌گری چهره شهر ارومیه را زشت کرده در حالی که این موضوع در شهرهای دیگر به خوبی جمع‌آوری شده ‌بنابراین باید در ارومیه نیز با مشارکت فرمانداری و شهرداری این موضوع ساماندهی شود تا سبب سلب آرامش از مردم نشوند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۴ ب.ظ

دیدگاه


− پنج = 3