تکاب ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه و ایجاد اشتغال دارد

تکاب ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه و ایجاد اشتغال دارد

آراز اذربایجان-استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرستان تکاب پتانسیل‌های مناسبی برای توسعه و ایجاد اشتغال دارد که باید از آن‌ها نهایت استفاده را کرد.
نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تکاب امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.
استاندار آذربایجان غربی در این جلسه ضمن اعلام دیدار با وزیر راه و شهرسازی در مورد جاده مواصلاتی تکاب اظهار داشت: پیگیر سه موضوع اساسی کشاورزی، گردشگری و آب و فاضلاب تکاب خواهم بود.
محمدمهدی شهریاری با بیان اینکه رفع محرومیت از مناطق دورافتاده و محروم استان نیازمند برنامه‌ریزی جدی مدیران است، تاکید کرد: شهرستان تکاب پتانسیل‌های مناسبی برای توسعه و ایجاد اشتغال دارد که باید از آن‌ها نهایت استفاده را کرد.
استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان تکاب و مجموعه تخت سلیمان سبب رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان می‌شود.
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه تصریح کرد: امیدواریم سفر استاندار آذربایجان غربی به تکاب سبب حل مشکلات و رفع عقب ماندگی‌های این شهرستان شود.
همایون هاشمی یادآور شد: استعدادها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان تکاب نیازمند بهره برداری از آن‌هاست.
فرماندار تکاب نیز در این جلسه بیان کرد: تلاش می‌کنیم با تکمیل زیر ساخت‌ها و توسعه و بهبود وضعیت جاده‌ها زمینه حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را در تکاب فراهم کنیم.
علی مکرمی یادآور شد: مسئولان شهرستانی تکاب عزم خود را برای برطرف کردن مشکلات شهرستان جزم کرده‌اند.
رضا حسینی، معاون استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه افزود: مدیران شهرستان تکاب می‌توانند با یک برنامه عملیاتی و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف از گنج‌های پنهان این شهرستان غبار زدایی کرده و ظرفیت‌های تکاب را شکوفا کنند.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱ ب.ظ

دیدگاه


سه + = 7