تیم شهرداری ارومیه برابر متین ورامین شکست خورد

تیم شهرداری ارومیه برابر متین ورامین شکست خورد

گروه خبر: تیم والیبال شهرداری ارومیه در روز سوم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های جوانان کشور برابر تیم متین ورامین شکست را پذیرا شد.
روز سوم این رقابتها عصر جمعه گذشته پی گیری شد که طی آن در گروه یک، دو دیدار بین تیم های شهرداری ارومیه با متین ورامین و شهرداری تبریز با جواهری گنبد به انجام رسید.
در آغاز بازی، تیم شهرداری ارومیه با شروع خوب در همان گیم اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ متین ورامین را تسلیم کرد، اما در ادامه بازیکنان متین ورامین با ارائه یک بازی کم اشتباه گیم دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ از آن خود کردند.
متین ورامین در ادامه با انگیزه ظاهر شد و گیم های سوم و چهارم را نیز به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۱۸و ۲۵ بر۱۹به نفع خود پایان داد تا با پیروزی سه بر یک در مجموع اولین پیروزی خود را کسب کرده و نخستین شکست را در کارنامه شهرداری ارومیه رقم بزند.با نتیجه رقم خورده در این دیدار تمامی تیم های گروه یک امید به صعود دارند و تکلیف تیم صعود کننده در این گروه به روز پایانی مسابقات کشیده شد.
جوانان شهرداری ارومیه به سرمربیگری حمید مومنی پیش از این در مصاف با تیم های جوانان شهرداری تبریز و بازرگانی جواهری گنبد به دو پیروزی ارزشمند رسیده اند.
در گروه یک، شهرداری ارومیه با شش امتیاز صدرنشین است و تیم های شهرداری تبریز بازرگانی جواهری گنبد، سایپا و متین ورامین نیز همگی سه امتیاز دارند.
در گروه دوم نیز پیکان تهران با سه پیروزی و ۹ امتیاز صدرنشین است و تیم های میزان مشهد و آلومینیوم المهدی بندرعباس با شش امتیاز در مکان های دوم و سوم جدول قرار دارند و باریج اسانس کاشان نیز با پنج امتیاز در جایگاه چهارم جاری گرفته است.
پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی این رقابت ها صعود می کنند.
رقابت های والیبال جوانان باشگاه های کشور از ۲۹ آبان تا سوم آذرماه به میزبانی تیم باریج اسانس در کاشان برگزار می شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


شش + 9 =