- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

تیم اقتصادی دولت تماشاچی موج تورمی جدید است

Posted By admin On اسفند ۲, ۱۴۰۱ @ ۷:۵۱ ق.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

گروه خبر:نماینده مردم پیرانشهر در مجلس، گفت: تیم اقتصادی دولت کار را رها کرده، نرخ ارز سر به فلک کشیده و هر روز از ارزش پول ملی کاسته می شود. موج تورمی جدیدی در راه است و تیم اقتصادی دولت تماشاچی می باشد.
به گزارش آراز آذربایجان،کمال حسین پور در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، افزود: چرا به توصیه دلسوزان نظام و نمایندگان مردم توجه نمی شود و چرا مدیریت تیم اقتصادی در دولت تغییر نمی کند، مدیریت فعلی هر هنری داشته پیاده کرده و مردم هنر آن ها را دیده اند، باید مدیریت را به افراد کاربلد سپرد.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت کار را رها کرده، نرخ ارز سر به فلک کشیده و هر روز از ارزش پول ملی کاسته می شود. موج تورمی جدیدی در راه است و تیم اقتصادی دولت تماشاچی می باشد.
وی عنوان کرد: وزارت صمت برای خودرو بازاری کاملا انحصاری ایجاد کرده و خودروهای بی کیفیت و گران قیمت را به بازار عرضه می کند، خودروسازان هر روز برای مردم کشور خواب تازه ای می بینند، خواب های آشفته خودروسازان کام مصرف کنندگان واقعی را تلخ کرده است.
حسین پور افزود: این چه مدیریت و کیفیتی است، ظلم نیز حدی دارد، وزیر صنعت، معدن و تجارت تنها نظاره گر بوده و نگران است مبادا چینی نازک مدیریت ترک بردارد. مافیای خودرو امید مردم را ناامید کرده و خودروسازان با انحصار ایجاد شده بازار را تشنه می گذارند تا قیمت ها را افزایش دهند، سیر نیز نمی شوند./


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%aa%d9%8a%d9%85-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af%d9%8a-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b4%d8%a7%da%86%d9%8a-%d9%85%d9%88%d8%ac-%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%85%d9%8a-%d8%ac%d8%af%d9%8a/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.