نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان:

توسعه عدالت و احقاق حق مردم مهمترین رسالت مسئولان است

توسعه عدالت و احقاق حق مردم مهمترین  رسالت مسئولان است

گروه خبر: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه توسعه عدالت و احقای حق مردم مهمترین رسالت مسئولان است گفت: مسوولان قوه قضائیه کشور باید در توسعه عدالت و احقای حق مردم بیش از گذشته گام بردارند.
به گزارش آرازآذربایجان ، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه یکی از اهداف انقلاب، اتحاد بین حوزه و دانشگاه است گفت: قوه قضائیه کشور یکی از جلوه‌گاه‌های وحدت حوزه و دانشگاه است. به گزارش آرازآذربایجان ، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و در رأس آنها شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی(ره) اظهار کرد: آیت‌الله شهید بهشتی، در تقوا و عدالت نمونه بود و به تعبیر امام راحل او یک ملت بود.
وی افزود: آیت الله بهشتی در تلاش برای تثبیت و توسعه انقلاب اقدامات مهمی انجام داد و در راه احقای حق و عدالت خواهی به شهادت رسید.
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به موضوع حجاب بیان کرد: اکنون در زمینه بدحجابی که در کشور وجود دارد نباید غافل باشیم و مسوولان مربوطه باید در امر بدحجابی قانونمند بوده و با حفظ شخصیت اجتماعی افراد، برخوردهای جدی و عملی انجام دهند.
وی تصریح کرد: مسئله بدحجابی یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم در کشور است و متأسفانه اقدامات مسوولان فرهنگی جامعه پاسخگوی حل این مشکل نبوده بنابراین برای رفع این مشکل باید اقدامات عملی و قانونی صورت گیرد.
دیرباز تاکید کرد: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی یک استان مرزی است نیاز است با صلاح دید روئسای بالادستی، دستگاه قضایی استان با کشورهای همسایه مراودات قضایی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف انقلاب، اتحاد بین حوزه و دانشگاه است خاطرنشان کرد: قوه قضائیه کشور یکی از جلوه‌گاه‌های وحدت حوزه و دانشگاه است.
دیرباز عنوان کرد: مسوولان جدید قوه قضائیه کشور باید در توسعه عدالت و احقای حق مردم بیش از گذشته گام بردارند.
وی بیان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی در داخل کشور، ملت ایران با کمک رهبری غیرتمند بیش از گذشته مقابل تجاوزات استکبار جهانی خواهند ایستاد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷ ق.ظ

دیدگاه


8 + = دوازده