توزیع بنزین در مهاباد به حالت عادی بازگشت

توزیع بنزین در مهاباد به حالت عادی بازگشت

آراز آذربایجان- رییس شرکت توزیع فرآورده های نفتی مهاباد گفت: عملیات تأمین و توزیع بنزین در این شهرستان به حالت عادی بازگشته است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
محمود تیردادی با اشاره به شلوغی تعدادی از پمپ بنزین های این شهرستان در روز گذشته اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون آرامش به تمامی جایگاه های عرضه بنزین بازگشته و هیچ صفی در برابر آن وجود ندارد.
وی دلیل ازدحام روز گذشته در برخی جایگاه ها را داشتن مشکل در مبادی تامین عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه با تامین به موقع نیاز این شهرستان تمامی پمپ بنزین ها هم اکنون به میزان لازم از ذخیره بنزین برخوردار بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
رییس شرکت توزیع فرآورده های نفتی مهاباد با بیان اینکه خوشبختانه شرایط توزیع سوخت تحت کنترل قرار دارد، اضافه کرد: هم اینک در همه جایگاه های این شهرستان، سوخت موجود است و مردم هیچ نگرانی در زمینه تامین بنزین نداشته باشند.
تعدادی از پمپ بنزین های شهرستان مهاباد روز گذشته (جمعه) با تعطیلی ، ازدحام و صف های طولانی رانندگان روبرو شده بود و تهیه بنزین برای خودروها ساعت ها طول می کشید.
شهرستان مهاباد با ۲۴۴ هزار نفر جمعیت دارای هشت جایگاه عرضه عرضه سوخت است که از این تعداد ۲ جایگاه در خارج از شهر قرار دارد.
بگفته مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب به دلیل قطع ارسال فرآورده از طریق خطوط لوله وقفه ای در تامین بنزین در برخی جایگاه های شهرهای جنوب استان به ویژه در شهرهای مهاباد، نقده، پیرانشهر و بوکان بوجود آمده بود که موجب تعطیلی و ایجاد صف در مقابل شماری از جایگاه ها شده بود.
این مشکل خوشبختانه با تامین سوخت مورد نیاز از منطقه همدان برطرف شد ضمن اینکه مشکل تامین سوخت از طریق خط لوله نیز هم اینک مرتفع شده است و هم اکنون با رفع مشکل تامین سوخت از طریق خطوط لوله، در تمامی انبارها و مخازن این منطقه ذخیره سازی لازم انجام شده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۱ ق.ظ

دیدگاه


3 × یک =