نماينده مردم خوي در مجلس :

توزیع گاز در استان آذربایجان غربی عادلانه نیست

توزیع گاز در استان آذربایجان غربی عادلانه نیست

گروه خبر:نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با انتقاد از نحوه گازرسانی به شهرهای متعدد استان آذربایجان غربی نسبت به توزیع عادلانه و گازکشی در تمامی مناطق استان تأکید کرد.
سیدمحمدتقی کبیری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل ۴۸ قانون اساسی طی اخطاری گفت: در اصل ۴۸ آمده بهره برداری از منابع طبیعی و استفاده از درآمدهای ملی در سطح استان ها و حوزه فعالیت اقتصادی میان استان ها و مناطق مختلف کشور باید بدون تبعیض صورت بگیرد اما توزیع گاز در شهرستان های استان آذربایجان غربی عادلانه نیست.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درخواست ارائه گزارشی از چگونگی توزیع گاز در میان شهرستان های متعدد استان آذربایجان غربی را از شرکت گاز داریم چرا که به نظر می رسد در توزیع گاز میان شهرهای استان بی عدالتی و تبعیض صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه طی آتش سوزی تابستان سال جاری در منطقه صفائیه در استان آذربایجان غربی به دلیل انفجار کپسول گاز و از دست دادن ۱۵ نفر از مردم منطقه در خصوص گازرسانی به این منطقه به شرکت ملی گاز موکداً تذکر داده است، گفت: متاسفانه با وجود تمامی این تذکرها هنوز برای منطقه گازکشی نشده است ضمن آنکه شرکت گاز باید آمار دقیقی از نحوه توزیع گاز بین شهرهای مختلف استان ارائه و در گزارشی دلیل تبعیض در این حوزه را توضیح دهد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین افزود: شرکت ملی گاز باید توضیح دهد با چه مجوزی اقدام به کم کردن تعداد ماه های سردسیر کرده است چرا که مردم باید برای مدت زمان یک ماه با تعرفه بالا هزینه گاز را پرداخت کنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


3 + نُه =