- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

تنگناهای معیشتی مردم را آزار و کمر آن‌ها را شکسته است

Posted By admin On مهر ۱۱, ۱۳۹۷ @ ۱۰:۱۲ ق.ظ In سیاسی | No Comments

گروه خبر: عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه تنگناهای معیشتی مردم را آزار و کمر آن‌ها را شکسته است، گفت: عدم سرعت در تصمیم‌گیری و اقدام، ازجمله اشتباهات دولت در به وجود آمدن شرایط اقتصادی کنونی است.
به گزارش آرازآذربایجان ، در جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود با درود به روح پرفتوح حضرت امام(ره)، شهدا، آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و تسلیت ایام محرم به مردم ایران، گفت: در ابتدا تشکر می‌کنم از اقتدار، صلابت و قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ضربه قاطع و دندان‌شکن موشکی و پهن باند-ی به تروریست‌های زبون که در اهواز به مردم و نیروی مسلح عزیز حمله کرده و۲۴ نفر را به شهادت رساندند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیام این اقدام موشکی به حامیان تروریسم در منطقه ازجمله عمارات و عربستان این است که اگر دست و پای خود را از ایران جمع نکنند با قدرت قطع خواهد شد.
وی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: روزهای سختی در حوزه معیشت و اقتصاد بر ملت ایران می‌گذرد و تنگناهای معیشتی مردم را آزار و کمر آن‌ها را شکسته است، همچنین کارگران و اقشار ضعیف جامعه در شرایط سختی به سر می‌برند. کارگران و پرسنل شهرداری در بسیاری از شهرهای کشور در این شرایط شکننده اقتصادی حقوق معوقه دارند و مردم می‌پرسند چرا دولت کاری نمی‌کند یا اینکه دولت چکار می‌کند؟
ساداتی‌نژاد با یادآوری اینکه در تحریم به سر می‌بریم، گفت: مگر ۴۰سال نیست که تحریم هستیم؟!، برخی می‌گویند؛ نوع این تحریم متفاوت است اگرچه این گفته را قبول داریم اما بخش اصلی مشکلات فعلی عدم مدیریت صحیح بر مسائل داخلی است، در حالی که رئیس‌جمهور “نوسانات ارزی در دولت‌های قبلی را نتیجه عدم مدیریت، تصمیم‌گیری به موقع و شفافیت می‌دانست” حال چه شده که خود گرفتار همین بی‌تدبیری شده است؟!
عضو فراکسیون ولایی مجلس عدم اطلاع‌رسانی به‌موقع دولت، نداشتن سخنگو در این شرایط، عدم سرعت در تصمیم‌گیری و اقدام، نداشتن سفیر در برخی از کشورهایی که می‌توانند در این شرایط کمک حال دولت باشند، عدم بازنگری دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌هایی که شاید در شرایط عادی کارآمد باشند اما امروز خود عامل تحریم داخلی شده‌اند را ازجمله اشتباهات دولت در به وجود آمدن شرایط اقتصادی کنونی عنوان کرد.عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است با توجه به این شرایط باید بخشی از اختیارات هیات دولت به شورای برنامه‌ریزی استان‌ها و اختیارات وزرا به استانداران و فرمانداران ویژه واگذار شود./


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%aa%d9%86%da%af%d9%86%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d9%85%d8%b9%d9%8a%d8%b4%d8%aa%d9%8a-%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%b1%d8%a7-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%da%a9%d9%85%d8%b1-%d8%a2%d9%86%e2%80%8c/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.