مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی :

تندباد امروز در آذربایجان غربی تداوم دارد

تندباد امروز در آذربایجان غربی تداوم دارد

آرازآذربایجان– مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی از تداوم وزش باد شدید و طوفان در استان به خصوص شهرهای جنوبی امروز پنجشنبه خبر داد.
امیرعباس جعفری با بیان اینکه شب گذشته تندبادی با سرعت ۶۰ کیلومتر از ۲۳ شب تا ۵ بامداداد امروز پنجشنبه درنوردید افزود: این طوفان خسارات زیادی در بخش های مختلف برجای گذاشت و برآورد میزان خسارات در دست بررسی است.
وی ادامه داد: این طوفان به برخی از المان های شهری و خودروها آسیب وارد کرد و در اثر آن برق برخی از مناطق شهری و روستایی قطع شد که با همکاری دستگاههای خدمات رسان این مشکل رفع شد.
جعفری با بیان اینکه این طوفان خسارات جانی در بر نداشت و تا ظهر امروز با سرعت بین ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر در استان به خصوص شهرهای جنوبی ادامه دارد گفت: به مردم توصیه می شود موارد ایمنی را رعایت کرده و از تردد در مسیرهای دارای خطر سقوط اشیا، ساخت و ساز و داربست های فلزی خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و احتمال گرفتگی دودکش وسایل گرمایشی مردم با وزش این تند باد دودکش بخاری و وسایل گرمایشی را کنترل کنند.
جعفری همچنین از بارش باران و برف در مناطق شمالی استان خبر داد و افزود: امروز پنجشنبه مناطقی از استان شاهد بارش باران و برف خواهد بود که شدت بارشها در شمال و نوار غربی استان پیش بینی شده است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۳ ب.ظ

دیدگاه


پنج + 6 =