تمهیدات پیشگیرانه از کرونا در شعبات اخذرای ارومیه فراهم است

تمهیدات پیشگیرانه از کرونا در شعبات اخذرای ارومیه  فراهم است

گروه خبر: فرماندار ارومیه گفت: تمهیدات لازم پیشگیرانه برای کاهش نگرانی مردم در خصوص شیوع کرونا و احتمال ابتلا به بیماری کووید ۱۹ طی روز رای گیری در همه شعبه ها فراهم شده است.
به گزارش آراز آذربایجان، رسول مقابلی در خصوص آخرین تمهیدات برای برگزاری انتخابات پرشور در ارومیه با بیان اینکه مردم نگرانی در این خصوص نداشته باشند و بدون دغدغه در شعبه‌های اخذ رأی حضور یابند، افزود: رسانه‌ها و دستگاه‌های متولی همچنین جهت برگزاری انتخابات پرشور، وظایف بسیار مهمی برعهده دارند.وی با تاکید بر آموزش عمومی روند اخذ رأی به صورت الکترونیکی اضافه کرد: آگاه سازی جامعه در خصوص نحوه رأی گیری الکترونیکی در انتخابات شورای شهر ارومیه توسط رسانه‌ها به ویژه صداوسیما ضروری است.
فرماندار ارومیه با اعلام اینکه اقدامات مورد نیاز برگزاری یک انتخابات منظم، سالم و قانونی در شهرستان انجام شده، گفت: آموزش عوامل اجرایی حوزه‌های رأی گیری و تأمین ملزوماتی چون صندوق رأی، خودرو، اقلام ضدعفونی و نظایر آن، مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
مقابلی با بیان اینکه ۷۷۲ هزار و ۶۴۱ نفر واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان هستند، افزود: در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری، ۶۳۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در این شهرستان رأی مردم را اخذ خواهند کرد.وی خاطرنشان کرد: از این تعداد صندوق اخذ رأی ۳۱۲ صندوق سیار و ثابت در مناطق شهری و ۳۱۹ صندوق سیار و ثابت در روستاهای شهرستان مستقر خواهد شد. ۷۷۲ هزار نفر واجد رأی دادن در ارومیه
فرماندار ارومیه با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی در ۴۷۰ روستا و پنج شهر این شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: در این انتخابات، نزدیک به پنج هزار و ۴۰۰ نفر اجرای انتخابات پیش رو را بر عهده خواهند داشت.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸ ق.ظ

دیدگاه


× هشت = 8