سخنگوي فدراسيون دوچرخه‌سواري:

تمهیدات لازم برای تورآذربایجان فراهم است

تمهیدات لازم  برای  تورآذربایجان  فراهم است

گروه خبر: سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت:‌ تمامی تمهیدات برای برپایی تور دوچرخه‌سواری آذربایجان فراهم شده و آماده برگزاری این رویداد هستیم.
به گزارش آراز آذربایجان،در روزهای گذشته نیز تیمی از هلند برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرد. به گزارش آراز آذربایجان، محمود وفایی ، اظهار داشت: قرار بر این بود که ۱۲ تیم خارجی و ۳ تیم داخلی در این رویداد شرکت کنند که بر همین اساس تیم‌های آرویچ شرق امیدنیا نکا، دانشگاه آزاد و تیم ملی ایران به عنوان تیم‌های کنتینانتال در این رویداد حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: ۱۲ تیم باشگاهی نیز برای حضور در این تور اعلام آمادگی کرده‌اند که در روزهای گذشته تیمی از هلند هم درخواست شرکت در این مسابقات را داد و با توجه به این که تعداد تیم‌ها بسته شده بود، آنها جایگزین تیمی از قزاقستان شدند. سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری یادآور شد: تور آذربایجان از هفتم مهرماه آغاز خواهد شد و رکابزنان از کشورهای مختلف با هم به رقابت می‌پردازند. این رویداد تا دوازدهم مهرماه ادامه خواهد داشت و امیدواریم شاهد عملکرد خوب نمایندگان ایران در این مسابقه باشیم. وفایی به ترکیب تیم ملی ایران هم اشاره کرد و گفت: با توجه به این که تیم‌ها باید در قالب تیم‌های کنتینانتال در این رویداد حضور یابند، نفرات تیم ملی را به همراه چند رکابزن تیم سپاهان و در قالب تیم ملی در این رویداد خواهیم داشت. در این رویداد رکابزنان در ? مرحله توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت،‌ بدون شک سطح مسابقات بالا خواهد بود و باید دید در پایان چه نتایجی رقم خواهد خورد. وی در مورد مسیر تور آذربایجان تاکید کرد: مرحله اول این رقابت‌ها از تبریز تا ارومیه، مرحله دوم تبریز تا منطقه آزاد ارس و مرحله سوم حدفاصل جلفا و کلیبر خواهد بود. در ادامه رکابزنان در مرحله چهارم مسیر تبریز تا سرعین را طی می‌کنند و در مرحله پایانی نیز سرعین تا تبریز را رکاب خواهند زد. در پایان نیز با اهدای جوایز نقدی از برترین‌ها تجلیل می‌شود.
وفایی تاکید کرد: قبل از برگزاری تور آذربایجان رقابت‌های آزاد روسیه را خواهیم داشت که رنکینگ ندارد اما جوایز نقدی شامل حال رکابزنان خواهد شد که تیم »ب« ایران در آن رویداد حضور می‌یابد. همچنین رقابت‌هایی ترکیه هم در پیش است که در قالب یک تور برگزار خواهد شد و تیم‌های کنتینانتال ایران نیز در آن حضور دارند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


یک × 2 =