- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

تمامی تمهیدات برای برگزاری مسابقات لیگ ملتهای والیبال به میزبانی ارومیه در حال انجام است

Posted By admin On اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۸ @ ۱:۲۵ ب.ظ In اخبار ویژه,والیبال,ورزشی | No Comments

آرازآذربایجان-سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: تمامی امکانات و تمهیدات لازم با همکاری دستگاههای اجرایی و خدماتی برای برگزاری مسابقات لیگ ملتهای والیبال به میزبانی ارومیه در حال انجام است.
آرامون در حاشیه این بازدید با اعلام آمادگی استان برای میزبانی این مسابقات گفت: هفته سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال در سال ۲۰۱۹ به میزبانی شهر ارومیه برگزار خواهد شد که با دستور آقای استاندار برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مسابقات عملیات بازسازی و آماده سازی سالن ورزشی ۶ هزار نفری غدیر ارومیه با اختصاص ۱۹ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی دردستور کار قرار گرفت.
وی افزود: بهسازی های سیستم های گرمایشی و تهویه سالن ، ترمیم صندلی های ، تعویض کف پوش و سیستم روشنایی سالن در مراحل نهایی است و عملیات بازسازی تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام می رسد.
آرامون در ادامه گفت: برگزاری این مسابقات در معرفی استان و شهرارومیه به عنوان یک ظرفیت گردشگری و توریستی بسیار با اهیمت بوده و تمامی امکانات و تمهیدات لازم با همکاری دستگاههای اجرایی و خدماتی در حال انجام است.
ارومیه، ۲۳ خردادماه میزبان هفته سوم از مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ جهان است که با حضور تیم‌های کانادا، روسیه، لهستان و ایران برگزار می شود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%85%d9%87%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d8%a7%d8%aa-%d9%84%db%8c/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.