- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

تلفات سوانح رانندگی در آذربایجان غربی ۴۵ درصد کاهش یافت

Posted By admin On فروردین ۷, ۱۳۹۷ @ ۲:۱۱ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان- فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به کاهش ۴۵ درصدی تلفات سوانح رانندگی در دور اول سفرهای نوروزی، گفت: از ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ تا پنجم فروردین ماه جاری ۶ تصادف فوتی در جاده های استان به وقوع پیوست که در هر کدام از آنها یک نفر جان باخت.
سرهنگ عباس فرمانی افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ نفر در جاده های آذربایجان غربی جان خود را از دست داده بودند.
وی اضافه کرد: در این مدت ۶۰ درصد از تصادفات فوتی در جاده های اصلی آذربایجان غربی و در بین ساعت های ۱۶ تا ۲۲ اتفاق افتاده است و این آمار نشان می دهد که خستگی رانندگان مهمترین عامل تصادف های شدید منجر به فوت در آذربایجان غربی است.
سرهنگ فرمانی ادامه داد: در دور اول سفرهای نوروزی همچنین ۱۴۱ فقره تصادف جرحی در جاده های آذربایجان غربی به ثبت رسید که بر اثر آنها ۳۰۰ نفر مجروح شدند.
وی ادامه داد: تعداد مجروحان طرح نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
وی بیان کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز، رعایت نکردن فاصله طولی و انحراف به چپ عمده تخلف های حادثه ساز جاده های آذربایجان غربی در طرح نوروزی امسال بوده است.
طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه می یابد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%aa%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%ad-%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8%db%8c-45/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.