تکذیب حضور داعش در نقاط مرزی آذربایجان غربی و کردستان توسط نمایندگان

تکذیب حضور داعش در نقاط مرزی آذربایجان غربی  و کردستان توسط نمایندگان

گروه خبر: نمایندگان مجمع آذربایجان غربی و کردستان هرگونه حضور داعش در مرزهای ارومیه و سنندج را تکذیب کردند.
تعدادی از رسانه‌های عراقی از جمله شبکه تلویزیونی فرات و التغییر خبری مبنی بر حضور داعش در نقاط مرزی غرب ایران درگیری این گروه تروریستی با نیروهای امنیتی کشور را منتشر کردند.
خبرگزاری آنا در همین باره با برخی از اعضای مجمع نمایندگان استان‌های آذربایجان غربی و کردستان گفت‌وگو کرد.
سالار مرادی نماینده سنندج و دیوان دره در گفت‌وگویی با بیان اینکه خبر این درگیری شنیده است گفت: پس از شنیدن این موضوع با مسئولان استانداری و فرمانداری تماس گرفتم و آن‌ها این درگیری را تکذیب کردند. او ادامه داد: هر از چندگاهی این خبرها منتشر می‌شود اما پایه و اساسی ندارد و خوشبختانه مرزهای کشور امن است.
محمد علی‍پور نماینده ماکو و چالدران در مجلس نیز با تکذیب این خبر گفت: داعشی‌ها جرات نمی‌کنند به مرزهای ایران تعرض کنند و با قاطعیت می‌گویم مرزهای ما در امنیت کامل است.
جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه نیز از چنین موضوعی ابراز بی‌اطلاعی کرد.
رسول خضری نماینده سردشت و پیرانشهر با تکذیب این خبر، تاکید کرد: که مرزهای شهرهای آذربایجان غربی در امنیت کامل‌اند و حتی می‌توان گفت امنیت مرزها از امنیت پایتخت هم بیشتر است.
نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه هم گفت: این موضوع صحت ندارد آن‌ها جرات این کار ندارند و اگر وارد اورمیه شوند مردم این استان و شهرهای آذربایجان غربی جوابی دندان‌شکن به آن‌ها خواهند داد.
عابد فتاحی گفت که این خبر صحت ندارد و با استانداری ارومیه صحبت کرده است و آن‌ها ورود داعشی‌ها به مرزهای آذربایجان غربی را تکذیب کردند.
حامدقدرمرزی نماینده قروه و دهگلان نیز هرگونه درگیری داعشی‌ها و حضور نیروهای این گروه تروریستی در این حوزه انتخابیه را تکذیب کرد و یادآور شد: چندین‌بار این‌گونه خبرها منتشر شده اما صحت نداشته است. نیروهای مرزبانی در مرزها حضور فعالی دارند و اجازه هیچ تحرکی را به این گروه تروریستی نخواهند داد.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از آنا، خبرگزاری عراقی فرات از وقوع درگیری‌هایی میان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و نیروهای داعش در ارومیه و دیوان‌دره گزارش داده بود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۵:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


× دو = 8