نماينده مردم اروميه در مجلس:

تغییر نام فرودگاه ارومیه به شهید باکری مطالبه جدی مردم استان است

تغییر نام فرودگاه ارومیه به شهید باکری مطالبه جدی  مردم استان است

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: تغییر نام فرودگاه ارومیه به شهید باکری مطالبه جدی مردم استان به ویژه خانواده شهدا است.
به گزارش آرازآذربایجان ، نادر قاضی‌پور ، اظهار کرد: تغییر نام فرودگاه ارومیه به شهید باکری مطالبه اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران است، بنابراین باید در این زمینه اقدام شود.
وی افزود: در ۹ سال گذشته از پنج وزیر سوال کرده‌ایم که چرا فرودگاه ارومیه به نام شهید باکری نام‌گذاری ‌نمی‌شود و پاسخ این گونه بود که در دنیا چنین رویه‌ای وجود ندارد، حال آنکه این چنین نیست.
نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطرنشان کرد: فرودگاه‌های مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان به اسم افراد غرورآفرین و شاخص نام‌گذاری شده، در دنیا نیز این طور است، فرودگاه بین‌المللی پاریس به نام شارل‌دوگل است و همچنین فرودگاه آمریکا هم به نام جان اف کندی است.
وی ادامه داد: در همه کشورها، سردرب فرودگاه‌ها معرف چهره‌های شاخص این سرزمین است بنابراین اینکه گفته شود چنین روش و رسومی در سایر کشورها وجود ندارد کذب محض است.
قاضی‌پور با اشاره به اینکه بعد از رحلت آیت‌الله هاشمی، نام این چهره سیاسی و تاثیرگذار کشورمان در ورودی فرودگاه کرمان نصب شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون در ارومیه چنین اتفاقی نیافتاده است حال آنکه شهدای شاخص و بزرگ زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌ایم که نام‌شان می‌تواند زینت‌بخش فرودگاه ارومیه شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه شهید باکری الگوی، مدیران، سربازان و همه افراد متقی است، اظهار کرد: در پیش گرفتن چنین رویه‌ای در واقع نوعی ظلم به مردم و شهدا و خانواده شهدا محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه تغییر نام فرودگاه ارومیه به شهید باکری مطالبه جدی مردم شهیدپرور و خانواده شهدا است، اظهار کرد: به انحای مختلف باید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 1