مديرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري آذربايجان غربي

تغییری در نرخ تعرفه آب ابلاغ نشده است

تغییری در نرخ تعرفه آب  ابلاغ نشده است

گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: هیچ‌گونه تغییری در نرخ تعرفه آب فعلا برای این شرکت ابلاغ نشده است.
رسول اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: سال ۹۲ تعداد ۳ هزار و ۳۷۶ دستگاه کنتور خراب مشترکان آب آذربایجان غربی تعویض شد که این تعداد در سال ۹۱ برابر با ۳ هزار و ۵۳۶ دستگاه کنتور بوده است.
وی اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، ساماندهی انشعابات غیر مجاز، ممیزی املاک و انشعابات مشترکان و تدوین و پیاده‌سازی سیستم نرم‌افزار جدید مشترکان را از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در سال ۹۳ عنوان کرد.
اکبری ادامه داد: توسعه خدمات فروش و پس از فروش به صورت الکترونیکی، ارتقای میزان پرداخت الکترونیکی قبوض و بایگانی الکترونیکی از دیگر اولویت‌های کاری شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در راستای خدمات‌رسانی بهتر است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه تغییری در نرخ تعرفه آب فعلا برای این شرکت ابلاغ نشده است.
وی با اشاره به عملکرد فروش سال ۹۲، ادامه داد: عملکرد فروش سال ۹۲ در بخش آب شامل ۲۸ هزار و ۵۲۷ فقره با ۴۴ هزار و ۵۷ آحاد و در بخش فاضلاب ۲۱ هزار و ۳۲۰ فقره با ۳۵ هزار و ۱۵۴ آحاد بوده است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۷ ق.ظ

دیدگاه


+ چهار = 13