تعلل در انتخاب شهردار ارومیه در خدمت‌رسانی به مردم مشکلاتی را ایجاد می‌کند

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: بی‌تردید باید اعضای شورای شهر فعلی هرچه سریعتر شهردار ارومیه را انتخاب کنند چون تعلل در آن سبب ایجاد مشکلاتی در خدمت‌رسانی به مردم می‌شود. به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر اظهار داشت: بی‌تردید باید اعضای شورای شهر فعلی هر‌چه سریعتر شهردار ارومیه را انتخاب کنند چون تعلل در آن سبب ایجاد مشکلاتی در خدمت‌رسانی به مردم می‌شود. بی‌تردید شهر ارومیه نمی‌تواند بدون شهردار باقی بماند و باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم‌اکنون معلوم نیست با این همه عقلا، متخصصان و با این همه انسان‌های انقلابی و ولایی چرا شورای شهر دچار سستی شده و کاسه چه کار کنم برسر زند.
وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر ارومیه اگر تشخیص دادند که یک قائم مقام می‌تواند شهرداری ارومیه را اداره کند باید انتخاب کنند اظهار داشت: در غیر این صورت باید یک نفر را که شهر، شورای شهر، سازمانهای مربوطه شهرداری، ضد فساد و منشا فساد را می‌شناسد برای اداره شهر انتخاب کنند چون مبارزه با فساد خط قرمز بوده و امری حکومتی و قرآنی است و خون شهدا نیز به خاطر آن ریخته شده است.
ذاکر تاکید کرد: هم‌اکنون سئوال مردم ارومیه از اعضای شورای شهر این است که چرا آن‌ها نتوانسته‌اند با این همه تخصص، شهردار ارومیه را انتخاب کنند.
وی اظهار داشت: اگر شورای شهر به وظایفه خود در قبال انتخاب شهردار عمل کرده و این موضوع تعیین تکلیف شود، نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز حکم شهردار ارومیه را از وزیر کشور پیگیری می‌کنند

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۹ ب.ظ

دیدگاه


هفت − = 2