معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

تعطیلی بازار به ناامنی دامن می¬زند

تعطیلی بازار به ناامنی دامن می¬زند

گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: تعطیلی بازار به نا امنی سطح شهر دامن زده و از اصناف درخواست داریم به صورت هماهنگ نسبت بازگشایی کسب و کار اقدام کنند.
جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی در جلسه هم اندیشی با اتحادیه‌های صنفی مهاباد گفت: توجه به معیشت مردم و اقتصاد منطقه جزو برنامه‌های اولویت دار استانداری بوده و در همین راستا اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: بازگشایی مرزها، افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت و همچنین اجرای طرح برنامه یکشنبه هر هفته با هدف رفع موانع تولید و کمک به اشتغال از جمله اقدامات انجام شده است و ادامه دار خواهد بود.فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه گفت: رونق بازار مهاباد طی سال‌های متمادی به وجود آمده و این شهرستان صاحب بازارچه‌های فعال تجاری که با ادامه این روند در معرض آسیب قرار دارد.
امیر قادری با بیان اینکه نقش بازار در توسعه این شهرستان بی بدیل است اضافه کرد: موقعیت خاص جغرافیایی و گردشگری بودن منطقه در کنار بازار فعال از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد شهرستان است که باید در راستای توسعه شهرستان از این ظرفیت استفاده کرد.
در ادامه این جلسه روسای اتحادیه‌های مختلف به بیان مشکلات و ارائه پیشنهادات برای بازگشایی کسب و کار خود پرداختند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۰ ق.ظ

دیدگاه


× 6 = چهل دو